BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, July 24, 2010

KeNa BuAnG jUgAk kE GaMbAr TuH?

Hari nih, bermula dengan mood yang baek pada asalnya tapi selepas beberapa jam kemudian mood aku yang baek nih telah dicemari dengan sesuatu yang aku sendiri pun tak pasti apakah ia. Ermm...aku sebenarnya sedih sangat kot, terasa la jugak sikit..tapi aku tak boleh nak describe kan perasaan aku pada masa tuh. Memang aku sendiri pun terkedu pada masa tuh dan aku tak tau nak buat apa.

Huh..bila dah jadi macam tuh baru aku paham apa pasal lar ada blogger yang tak suka orang yang rapat dengan dia follow dan tau yang dia tuh ada blog. Masa nih mula lar aku terfikir betapa malunya aku masa tuh sampai aku pun rasa nak buat macam tuh jugak. Lagi pun aku tak suka lar nak berahsia-rahsia nih kan.(tapi aku bukan tak reti simpan rahsia ok!)

Ok, berbalik pada cerita tadi, aku baru jer post entry 'mesyesal pinjam pendrive aku?' kan. Lepas tuh classmate aku ada baca entry aku dan ada jugak yang komen. Aku nak ucapkan thanks yer sebab sudi singgah, baca dan komen blog aku nih. Oleh sebab aku letak gambar Bro Paan tuh, jadi kecoh lar sebentar dalam kelas aku. Bila dah Si Bro Paan nih dapat tau yang ada gambar dia jadi dia pun teruja nak tengok.

Bila dia tengok, aku jadi panik ah sebab....
  1. aku tak bagi tau dia pun yang aku nak letak gambar dia.
  2. dia bukan pernah tau pun yang aku nih ada blog!
  3. aku malu lar kalau dia dah tau...
  4. aku segan lar sebab aku nih suka dok bergedik depan dia satu ketika dahulu dan sekarang..=)
Ok, aku inform awal-awal, term suka yang aku guna nih membawa maksud selalu yer. Sepanjang dalam kelas tuh mood aku memang terganggu sebab asyek fikir pasal tuh. Bukan aku fikir apa, cuma aku terfikir..kalau dia tak baca entry aku tuh mesti dia ingat aku tulis bukan-bukan. Yeah..lepas jer balik bilik, aku mesej dia sebab aku tak nak dia saman aku..hehehe..(ambek gambar dan publish tanpa kebenaran!)

Selepas aku memberi serba sedikit penjelesan dan penerangan kepada beliau, beliau dan aku pun dapat satu keputusan yang agak spoil bagi aku. Terasa macam nak terjun empangan sekarang jugak dan tak nak timbul-timbul dah. Aku mintak maaf lar kalau dia tak suka kan lepas tuh dia cakap...

Bro: aku tak kesah pun hang nak tulis pasal aku, tapi kalau nak letak gambar tuh letak lar gambar aku dengan budak-budak nih.
aku: jadi nak kena buang ke gambar nih?
Bro: Kalau buleh buang tu, buang lar =)
aku: ok nanti aku try ea..=(

Aku jadi konfius dan ambek keputusan untuk bermusyawarah dengan THETA PIE dan keputusan yang dorang kasi ialah...

"kalau nak buang, buang sekali dengan entry,"
"letak lar gambar ramai-ramai lepas tuh bulatkan muka dia,"


Oleh sebab aku punya blog dan aku ada pembaca blog sendiri, jadi aku nak tanya pada korang nih. Agak-agak korang apa patut aku buat? Nak buang entry ke atau nak tukar gambar laen? Kalau ramai yang suruh aku buang, insya ALLAH aku akan buang yer.

10 comments:

cik anis said...

cik yam,jgn cdey ya=(

Anep™ said...

tuka gmbo jer..xyah susa buang enntry..pnt je buat..

Anonymous said...

adew gak ek camtu
aku tk taw nk katew papew
papewpon ku sokong jer ang k...
edop cik yam..

-cik tiqah-

Anonymous said...

adew gak ek camtu
aku tk taw nk katew papew
papewpon ku sokong jer ang k...
edop cik yam..

-cik tiqah-

pearl apple said...

anis: weee haaa...kekeke..okeh!!=)
tiqah: yu huu...=) thanks yaa...
anep: ermm..boleh difikirkan..=)

kukuchimachikumi said...

wat cm aq ckp..

len kali ltk pic die rmai2...

then bulatkn mke die sajork..

die malu nk intrepreme sorang2...

Anonymous said...

yam..sorie..:( tetibe ase cm berslh krn hal didlm klas itu...wuuu~~ :(

pearl apple said...

hik3...ok jer cik anonymous..sy tak marah pon..wahahaa..

Qib said...

sabar le yammy.. ok. siyes. kalau ak, buang smua entry.. x yah nk kisah la.. bukan apa 2pun.. beliau kena baca entry dulu sblum wat2 apa3 decision.. OK


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Adik aku operate.

Azuan said...

buang gambo ajelah...entri takyah kot huhuu

Related Posts with Thumbnails