BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, July 26, 2010

3 pErKaRa yAnG aKu tAk SuKa tEnTaNg CaRa AkU bErPaKaIaN

Ok kawan-kawan, seperti yang semua sedia maklum, aku nih telah dikutuk oleh Cik Faten tentang cara aku pakai tudung. Kalau korang baca entry dia pasti korang akan perasan yang dia telah membuat satu pernyataan di mana aku tak buleh kalau tudung aku sangat tak jadi. Yeah, itu memang betol sebab memang sejak azali lagi aku sangat sensitif kalau tudung aku tak jadi atau tudung aku jadi bulat. Huh, ini benda pertama yang paling aku tak suka bila aku berpakaian. Aku akan jadi cukup tension kalau tudung aku tak jadi dan terasa macam nak tukar tudung sekarang jugak.


Benda seterusnya yang aku rasa tak suka sepanjang aku berpakaian ialah aku tak suka bila orang nampak aku sangat selekeh. Nih perkara paling aku benci sebenarnya sebab nampak macam aku tak reti nak pilih baju. Dah tuh, bila berjalan jer mesti orang pandang aku semacam jer. Erkk...masa tuh rasa macam aku nak balik rumah dan tak nak keluar dah. Tak payah lar nak mekap kan sebab muka aku sangat sensitip, asal letak mekap mesti naek jerawat. Jadi aku prefer pakai bedak kompek, lipstik or lip bam dan eye liner jer. Aku lebih suka aku nampak kemas, simple dan casual sepanjang aku berpakaian.

Thanks kepada google yer..=)

Ok, benda terakhir yang sangat paling sungguh aku tak suka ialah bila aku pakai baju jer aku nampak selekeh dan sangat gemuk. Padahal aku nih tak dak lar gemok sangat pun. Bila jadi macam tuh rasa macam nak buang baju tuh sekarang jugak. Malunya aku bila jadi macam tuh tau, dah tuh semua orang yang jumpa kita mesti tanya..

"eh, apsal kau nampak gemuk sangat nih?"

5 comments:

PinQib said...

boleh dak ang jangan perasan ang kurussss???????????????


heeeeee.. nyampah makkk!!~!~!~!~!~

kukuchimachikumi said...

bkn mmg slalo ko gmok ke??

x pnh pn aq tgk ko krus...hehehe

Yuki KumikO said...

3 JE EK MENDE YG X SUKE..KLO AK CM BYK JE LG..HAHA
=P

::AnEp:: said...

haha..makne dia ni g_m_k la..hehe

sweetie said...

aku tgok ang pakai comey jew...
i like the way u are...

-cik tiqah-

Related Posts with Thumbnails