BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, July 23, 2010

BeRhIbUR bErSaMa THETA PIE

Wu huu...seronok betol sebab hari nih dapat keluar menghabeskan masa bersama THETA PIE. Jadi kitorang pergi jalan-jalan ke Jusco Perda bersama-sama. Huish, nak tahu tak benda apa yang aku beli kat sana dengan ketiadaan duit nih? Hah...aku beli baju kot...! baju untuk batang yer..=)


Ok, best gila kot dapat keluar ramai-ramai macam nih sebab dah lama tak keluar sama-sama. Walaupun elaun tak masuk lagi, dapat jalan-jalan cuci mata jer pun aku dah bersyukur sangat tau. Banyak gila kot benda yang aku nak beli tau tapi tuh lar duit sudah tak dak maaa...Tapi yang spoilnya ada 3 benda menjijikkan yang aku dah buat sepanjang hari nih.

Aku pakai belaus yang sangat hodoh macam makcik tau! Gambar dari google nih..

Teruk betol lar, aku pinjam belaus Cik Yusra sebab aku malas nak pakai baju aku sendiri sebab dah bosan. Bila aku dah pakai dan baru keluar dari bilik sambil bergaya kat cermin panjang depan bilik Cik PinQib, tiba-tiba Cik Faten cakap aku nampak macam makcik + gemok! What?! Aku benci + tak suka kot...waaaaa.....

Menumpahkan air secara tak sengaja di hadapan beberapa orang ramai (ada lelaki ok!)

Ini lah masalah aku, tak pandai nak kontrol langsung depan lelaki! Nak buat bini pun kena fikir dua kali kot. Huhuhuhu..malu sedikit di situ yer kawan-kawan sebab nampak sangat yang aku nih bukan gadis yang sopan.

Ihsan google jugak nih..thanks ya google..shaya sayang kamo manyak-manyak~~

Nih lagi satu, buleh aku tertinggal beg yang aku bawak kat sesuatu tempat; bila dah on the way nak balik baru aku tersedar dan perasan yang aku sudah tertinggal beg kesayangan aku nih..waaaa...malu betol aku di sini sebab ia membuatkan aku rasa macam nak lari masok hutan terus dan bersembunyi. Kalau buleh tak nak keluar dah sebab malu sangat dekat semua orang.

3 comments:

PinQib said...

yam.. aku [pun same.. alah.. we r not perfect.. benda cam tyuh, kadang3 boleh wat we kita cum comel sngat.. ahaha.. clumsy gtuh. Ok. just stay cool.. :) and.... cuteee

::AnEp:: said...

haha..blaus cntik ape..hehe..
tumpah kn air..elek..wat bodo jer..
nasib brg tu x ilg..

kukuchimachikumi said...

best sgt dpt window shopping wlaupun gram tol tgk brng2 kt sne...

tp aq cm mak orng kot..hehe

Related Posts with Thumbnails