BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, April 4, 2014

Welcome To ~~

Selamat pagi dan salam sejahtera...
Lama sudah aku tidak mencoret sebarang kata-kata di sini...hehe~~sekarang aku dah officially dilantik menjadi guru di negeri sendiri...walaupun pada hakikatnya, keinginan untuk menabur bakti di negeri orang adalah lebih diinginkan. Namun apakan daya...mungkin ALLAH tahu apa yang terbaik buat diriku. Maka dengan itu..aku selaku insan yang sentiasa diperhatikan gerak geri diri ini oleh-NYA akan menerima sebarang pemberian dari-NYA dengan hati yang terbuka..

So aku dengan rendah hati, penuh kejelesan dan kegembiraan ingin mengucapkan tahniah buat rakan-rakan aku yang telah berjaya mendapat posting dan terutamanya mendapat posting di SABAH dan SARAWAK..Tahniah kerana telah dihantar ke negeri yang amat memerlukan khidmat bantuan daripada anda. Nanti senang-senang aku p melawat hampa naaaa~~~huhu...

Nothing much to say~~May ALLAH ease everything~~ Ameen~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails