BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, May 7, 2015

Dunia baru...

Salam dan selamat membaca...

Ini merupakan kali pertama bagi aku mengupdet blog menggunakan telefon pintar dan  juga buat pertama kali bagi tahun 2015 ini. Aku mempunyai kekangan masa yang gila memang first time aku rasa macam aku tak pernah keluar dari gua....memang lar di samping itu kegembiraan yang terpancar selepas aku berkahwin juga membuatkan aku agak sedikit lupa daratan tentang kewujudan belog aku nih....wakakaaaaa.....harap maaf....aku dalam proses kembali untuk menulis....
Alhamdulillah....aku sekarang sudah bergelar isteri kepada Mr. R....alhamdulillah....walaupun majlis perkahwinan dilaksanakan secara sederhana itu bukan alasan untuk tidak merasa bahagia dengan pasangan masing-masing....berapa tahun dah yer aku jadi isteri kepada Mr.R ? Haaaa.....sudah hampir setahun 6 bulan 7 hari....
Baru nak masuk dua tahun....masih muda lagi usia perkahwinan kami...berkat kesabaran dan tolak ansur antara aku dan Mr. R.... aku amat sangat berharap perkahwinan yang didirikan ini dapat kekal sampai syurga....itu je harapan aku..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails