BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, June 24, 2013

SeLaMaT kEmBaLi

Selamat kembali aku ucapkan untuk diri sendiri~~maklum lah lama sangat menyepi..semua ini terjadi secara drastik kerana aku terpaksa menjauhkan diri dari bala yang menimpa secara tiba-tiba~~maklum lar...sentap jugak aku bila dapat tau ada stalker yang scary sedang memerhatikan setiap penulisan aku..siap mem'publish'kan dalam salah satu laman sosial lagi~~

Hesh~~trauma kot aku...hahahah~~so aku pun ambek tindakan menghentikan segala aktiviti penulisan aku nih...oleh sebab ada blogmate asyek dok tanya bila aku nak update..bila aku nak start menulis semula...bila aku nak bukak balik blog aku...so aku rasa terharu sangat dengan persoalan tersebut. (walaupun hakikat yang sebenar tak dak sapa yang dok tanya) Akhirnya aku pun buat keputusan untuk mengaktifkan semula blog aku ini...dan kembali menulis seperti biasa...

So...ucapkanlah dua perkataan ini pada aku~~iaitu SELAMAT KEMBALI~~ =)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails