BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, March 18, 2013

AkU gEmPaL~~

Salam selamat malam semua~~ apa khabar anda di sana~~ eceh...adoi~~ okeee~~~ walaupun aku sangat sibuk semester nih dengan proposal dan kajian tindakan bagai~~ namun aku totap nak mencoretkan sesuatu di sini...padahal aku herem satu apa tak start lagi...hihihi

Tadi keluar makan dengan kawan-kawan praktikum namun begitu malang sekali aku telah di tegur kerana tubuhku yang agak gempal...dorang siap cakap badan aku mesti naek punya kalau dah kawen nanti...then aku cakap apa...aku tak nak kawen...karang nanti badan aku gemok pulak...ish...banyak gila lecturer and guys yang suka cakap macam tuh...adoi...ini menimbulkan kemarahan aku selaku gadis sunti nih...ceit...sumpah aku stress weh~~ bukan tak nak kurus...tapi aku tak tahu macam mana badan aku cepat sangat buleh naek...ceit~~

Aku terima ini sebagai satu cabaran...hal ini kerana, pantang aku sebagai wanita dipersoal tentang tubuh badan yang agak gempal ini...tak sukaaaaaa~~~ selamat tinggal badan yang berisi...selamat tinggal makanan yang berlemak~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails