BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, March 2, 2013

~~SuDaH JaTuH DiTiMpA TaNgGa~~

Salam semua...selamat malam diucapkan buat semua reader-reader blog nih...eceh~~ kononnya macam ada reader la sangat kan...hahaha~~nak tau tak aku berasa sangat sangat teruja apabila dapat menulis sekali lagi kat blog nih...maklum lah...bukan senang tau aku nak online dan menulis di sini sebabnya aku sangat not in mood nak menulis sesuatu.

Tetapi...oleh kerana ada sesuatu yang membuatkan aku semakin kecewa dan kecewa ialah adanya sesuatu yang sedang dan bakal berlaku dalam situasi yang mendesak dan terdesak ini. Situasi di mana aku dan kawan kawan serumah terpaksa buat buat tak malu. Walaupun pada hakikatnya aku nih sebenarnya nak sembang dengan orang yang bagi pinjam kereta pun rasa malu sangat..macam tak pakai baju lagaknya..

Ceritanya bermula apabila aku dan rakan rakan telah membuat onar...ooopppsss~~maksudnya terbagi calar kereta member yang dipinjam itu...bukan aku dan kawan kawan sengaja...cuma...ia berlaku di luar kawalan...dan bukan juga kami tak bertanggunggjawab...kami dah bagi duet untuk beliau baiki...tapi dia sendiri yang tak membaikinya...

Then...baru baru berak...maksudnya baru lagi lar...pagi tadi masa beliau ambek kereta untuk kegunaan lar..beliau cakap tayar pancit, then handbreak problem...aku dapat tau masa tuh dah nak masuk tengah hari sebabnya aku bangun lambat~~

Allah...rasa bersalah tak dak dah lar...seolah olah tayar pancit tuh..diabaikan oleh kami...sedangkan pada hakikatnya sememangnya ak tak sedar langsung ianya boleh terjadi...then pasal handbreak pun sama jugak...mana aku tau kan benda nak jadi..

~~ adoi...Ya ALLAH permudahkanlah segala urusan hambaMU ini~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails