BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, March 3, 2013

pILiHaN

Hanya ALLAH jer yang tau sejauh mana hati aku bergolak bila berlakunya sesuatu...hanya ALLAH jugak yang tau sejauh mana hati aku sedih dan tersentuh bila berlakunya sesuatu...hanya ALLAH jugak yang tau apa yang berada dalam hati aku, dalam fikiran aku sepanjang ia berlaku..sepanjang dugaan yang datang bertimpa timpa nih...dan hanya DIA yang tahu, kenapa aku di uji sehebat ini...kenapa kami di uji sehebat ini...

Orang yang ada di sekitar..di sekeliling...hanya mampu bersimpati...hanya mampu menghulurkan bantuan setakat yang mampu...namun, semua orang tak pernah amek tau...apa lah rasa si penerima bantuan..bukan tak sudi..tapi..kalau tak mintak tolong..siapa lagi yang ingin menolong..sejauh mana perkara ini terjadi..sejauh itulah pemikiran ini semakin ke hadapan...

Kadang kadang...adik beradik sendiri pun tak mampu nak hulurkan bantuan...yang tuh yang paling mengecewakan..siap tolong mengapi apikan lagi ada lah...yang tersepitnya aku yang berada di tengah...di antara hati sendiri atau pun family~~ kawan atau family...tolong jangan izinkan aku membuat pilihan...aku tak kuat..aku tak boleh membuatnya...aku lemah...selemah lemah manusia...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails