BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, December 26, 2012

~JeLeS~

Blink blink...lama sangat dah aku tak update blog aku nih...huk3...sorry ler..bukan sengaja, aku sibuk sikit dok ulang alik dari rumah sendiri ke kampung halaman...bukan apa..tok aku tinggal sorang jer jadi tak dak sapa nak teman so aku lah dengan rela hati jadi peneman nya...ok no more mengarut story..

Malam nih aku nak story fasal member aku yang sekarang dah jadi jurutera di salah sebuah syarikat yang terletak di PAHANG...woww~~hebat lah kawan aku nih..nih orang kata rezeki...dia gadis biasa jer...tak sempat pun nak jadi penganggur janji pandai manfaatkan peluang...haaa~~just nice weh, lepas keluar terus dapat kerja...

Dia ada cerita kat aku, senior dia suggest dia kat company..untung badan you~~semua company tanggung..dari makan, tempat tinggal, transport dan duet topup jugak~~ =) kerja 10 hari kemudian cuti 4 hari dan begitulah seterusnya dan seterusnya...=)

Semalam aku jumpa dia...woah~~ gila best...tapi ayat dia kat aku, sebenarnya lagi syok study dari kerja...padahal aku nih dah membuak buak nak kerja..haahaa...dah lar dia bagitau kat aku gaji dia dah masuk nih...ceit...aku ingat dia nak belanja..tapi tak sempat pulak sebab esoknya dia dah kena balik PAHANG...

Dia pernah cakap kat aku...dia nih kerja tapi takdak life...aku tanya apsal pulak? Dia pun cakap lar...pergi kerja pukul 6.45 pagi kemudian balik pukul 7 ptg baru sampai rumah...heuheuheu~~ anyway, pada aku...kelas kau JAH..janji gaji masyuk~~ hahaha...ada aku kesah~~ heeheehehee...

Bila sembang dengan member semaktab, dia pun cakap kat aku...pro and cons nya...dan aku pun...terfikir, terfikir dan terfikir~~ =)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails