BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, October 14, 2012

TaKe WhAt SoMeOnE sAyS wItH a pInCh oF SaLt

I have nothing to say...just speechless..with unexpected situation..bila benda yang pernah kita terfikir satu ketika dahulu...akhirnya berlaku...dah tentu kita akan mengambil masa untuk berfikir bukan hanya sejenak..tetapi berjenak jenak...why...sebab satu ketika dahulu kita pernah membuat agakan tentang perkara tersebut...

Aku pulak jenis insan yang suka berfikir dan sentiasa terfikir...jadi..sudah tentu lah aku ambek serius sikit kan..hahahaha...LEKEH nya saya berfikir benda benda yang entah apa apa nih...euwww...aku tau..aku bukanlah seorang yang baik..yang sempurna...aku bukan seorang yang disenangi...but...kalo tak senang dengan aku..luahkan jer...aku okeh...walaupun hakikat nya aku susah nak terima...tapi aku lagi selesa kalo direct terus bagitau aku..

Jangan sampai simpan dalam hati...then tunjuk muka masam...or..buat baik a.k.a tunjuk baik depan aku..belakang aku bukan main maki aku lagi...ditambah dengan menyatakan ketidakpuasan hati tentang diri aku terhadap orang lain...wowowowowow.....i hate it...tak suka situasi tersebut...nanti aku terluka..erkk...hati aku terluka..oppss...aku tak maksudkan orang lain tak buleh nak lukakan hati aku..maksud aku..mari sama sama kita tidak melukakan hati masing masing...

Memang aku banyak sangat kekurangan..tapi sila lah tegur secara berhemah..sebab..tiada sebab untuk aku marah orang yang tegur kesilapan a.k.a kesalahan aku...

p.s ... bukan classmate aku okeh...jangan ada yang terasa pulak... bila kita ramai kawan..kita kena lebihkan rasa insecure..hehehe...rambut sama hitam..hati...haaa...lain lain broo..

1 comments:

kukuchimachikumi said...

anda menambah curiosity kami dengan mengatakan bukan classmate anda....hahaha....men teka teki pulak dah..siapakah gerangan si dia yang berkata sedimikian terhadap anda???

Related Posts with Thumbnails