BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, October 16, 2012

pAdaN mUkA..

Blink blink...pening dah kepala nih...kononnya banyak sangat berfikir lah kan...sampai terasa pening sangat nih...okeh...intro je nih...dalam mata yang membengkak dan semakin kuyu..hati aku sedikit terkilan dan tercuit dengan rasa kecewa dan marah...banyaknya adalah marah sahaja...marah dengan diri sendiri yang terlalu banyak kekhilafan yang dilakukan...

Kalau hari nih tak dak sebarang halangan, konfem aku tak dak kesedaran langsung yang aku sendiri dah buat setiap perbuatan yang aku sering pertikaikan apa pasal dorang buat...dan sekarang aku dapat sejibik macam tuh jugak...just cara sahaja yang membezakan situasi aku dengan mereka...kekecewaan amat melanda diri aku..aku kecewa sangat sangat...menyesal 100% ... 

Lepas nih...banyak perubahan yang perlu aku lakukan...paling penting sekali benda yang perlu aku ingat...elakkan diri dari banyak cakap cakap kosong...bila banyak bercakap mula lah macam macam benda nak keluar...salah satunya mengumpat, kutuk mengutuk...kata mengata..kalo dah diri sendiri pun kaki mengata kat orang..jangan lah nak tergedik buat kecewa kalo ada orang kutuk diri sendiri kan..kuikuikui..

SABARLAH...MANUSIA NIH KALAU TAK KENA KONFEM TAK DAK KEINSAFAN....BILA SEKALI DAH KENA BARU DIA TAK LUPA..BAGI SEDAR SIKIT..SELALU DOK MAKAN PUJI SANGAT KAN... HAHAH..BINGO..SILA MALU DENGAN DIRI SENDIRI..


p/s : standard ah dalam sesuatu hubungan tuh mesti ada pasang surutnya kan...so...sekarang hubungan aku baru start nak surut..padan muka...bukan salah aku..siapa suruh cari pasal...dah besar tapi tak buleh nak fikir langsung baik buruk sesuatu benda....nih kita gelar KURANG BIJAK.. 

1 comments:

PinQib (Jung) said...

label tak boleh blah.. that's the rules of life =p hakuna matata

Related Posts with Thumbnails