BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, October 2, 2012

100% = 360 darjah..

Hari nih merupakan hari kokurikulum kat tempat aku study...ianya berlangsung selama dua hari berturut turut...sebenarnya tak dak apa pun..just pameran yang dibuat untuk menilai kitorang yang ambek gerko persatuan bagi semester nih...ibarat apa jer..aku yang baru balik dari mengunjung arwah wan aku, dengan langsung tak membantu rakan sepasukan melakukan persiapan...nasib baik aku dok discuss jugak hari tuh...ada jugak lah idea pasal perancangan untuk pameran hari nih kan...


Borink....istilah sesuai untuk pameran...masa aku dok jaga booth aku...ada lar lec datang...lepas beliau tanya soalan...beliau ajak aku sembang...eceh...sokmo kalo dok dengan beliau..asyek nak suruh aku bergosip jer...abeh dah aku kena cop kaki gosip...sobsobsob...mana tak nya, masa dia datang SKSAC nak observe anak buahnya..kebetulan pagi tuh aku ada kokurikulum Bola Tampar..time team aku rehat, aku dok sembang dengan beliau...sekali beliau suruh aku cerita...dari A sampai Z semua beliau tahu...

Okeh...so berbalik pada cerita tadi.. tiba tiba jer lec keluarkan statement macam nih..

'' aku bukan apa yam..aku suka kat hang..sebab hang happy go lucky..lagi satu bila melawak dengan hang, syok sebab hang tak ambek hati...kalo dengan orang laen susah.. ''

Aku pun sembang lah dengan beliau sampai beliau meluat dah tengok aku...hahaah

Haaaa.....yang tuh baru starting cerita...nih cerita sebenar benar benar nya...okeh..aku pergi check tekanan darah aku..alhamdulillah semua okee...tiada sebarang masalah..keputusan nya begini..

tekanan darah : 89
sistolic : 104
diastolic : 78

Standard...time aku jumpa doktor kat sepital pun macam nih jugak...tapi setelah teruja dapat berbual dengan kekaseh yang tak dianggap kekaseh...both of them..keputusan nya begini..

tekanan darah : 106
sistolic : 107
diastolic : 83

Gila yam...apa dah jadi kat hang nih? Betapa seriusnya aku HANYA SUKA pada kedua dua si POLAN tersebut...dasyat lar penangan dorang pada aku...neway..mekaseh..sekurang kurangnya aku tau aku tetap berdebar bila bertemu mereka...hukhukhuk...

1 comments:

Qib said...

Mu ngan en. Rosli ad papo ke

Related Posts with Thumbnails