BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, February 24, 2012

OnE aFtEr AnOtHeR = CoMpLeTeLy OuT FrOm My MiNd



" Ya Allah,

di KETIKA aku lakukan kesalahan kepada orang lain,

anugerahkanlah KEKUATAN untuk meminta kemaafan,

manakala di waktu orang melakukan kesalahan kepadaku,

anugerahkanku KEKUATAN memberi kemaafan"


Doa dari fesbuk..yang sempat aku capai pada masa aku tengah sibok untuk lengkapkan tugasan yang completely macam hampeh sebab buat aku blur...adesss...nih bukan berkaitan dengan topik post aku hari nih..Okeh..berbalik pada topik...tidak dapat aku nafikan yang YEAH...aku memang cepat perasan..muahahah..so..kalo nak buat sesuatu, sila jangan buat untuk aku terus perasan sorang-sorang...

p/s : menyesal aku sebab pernah bertekad sesuatu tentang perkara yang melibatkan hidup dan mati aku..oh TIDAK!!! =(

0 comments:

Related Posts with Thumbnails