BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, February 27, 2012

~ MeNuSuK JiWa ~

Yeah..sejak dua menjak nih ada sesuatu yang membuatkan hati aku dicuit-cuit dan ditusuk-tusuk.. Tusukan tuh tak la menyakitkan, tapi sangat bahaya. Andainya aku gagal untuk menahan tusukan tuh, konfem 100% pasti aku JATUH dan efeknya akan menyebabkan hati aku cedera parah kot. Kesakitan tuh pulak akan berpanjangan dan memerlukan tempoh masa yang agak lama untuk untuk aku ubatinya. Semua benda yang berlaku sekarang nih membuatkan aku tertanya-tanya dan terfikir kenapa ALLAH bagi perasaan nih pada aku dan apakah kewajarannya untuk aku rasai benda nih dan apakah aku mampu untuk hadapi ujian yang datang bertimpa-timpa nih?

Aku berusaha sedaya upaya untuk membina tembok setinggi yang boleh agar aku berjaya menghilangkan perasaan tersebut. Alhamdulillah aku hampir berjaya menghadapinya secara perlahan-lahan walaupun permulaannya agak perit sedikit. Like seriously memang sangat-sangat perit sebab aku tak buleh jadi diri sendiri. First of all, nih padah nya bila suka mainkan hati sendiri + tak try untuk tetapkan hati sendiri. Maklum lah, hati aku nih sangat cepat untuk berubah... nak cakap darah muda..macam takdak kaitan sangat pun...adesss...mende lar aku nih kan..=) tapi ini lah hakikat yang wajar aku hadapi...

Mende lar berjela aku tules...tapi haram satu point pun aku tak paham...okeh...meh sini aku nak bagitau...pada petang jumaat yang lepas...aku dapat tahu dari sorang member aku bahawa orang yang aku sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat minat + suka dah menjalinkan hubungan istimewa a.k.a KAPEL dengan someone..berita yang agak mengejutkan, sebab dulu aku pernah diberitahu bahawa dia bukan jenis yang suka kapel mapel nih...ciet-ceit-ceit-ceit-ceit-ceit....suma nih DUSTA belaka...nih lar lelaki...haishhh...naseb lar aku dah dalam proses nak lupakan dia secara zahir dan batin...

Aku nak make sure kan start dari sekarang, hati aku, diri aku..akan berusaha untuk cari INSAN yang bernama suami. Setakat nak minat o jatuh hati o main hati o skandal + gosip-gosip mengarut tuh takkan wujud dah dalam kamus hidup aku + hati aku.. sebabnya...mostly orang yang aku minat + admirer satu ketika dahulu..suma dah KAPEL dan sudah ada calon masing-masing...waaaaaaaaaaaa....GILA..mau jadi gila aku macam nih...sob-sob-sob-sob-sob...lagik satu, memang aku pegang prinsip...kalo that guy yang aku minat dah ada calon a.k.a gf of course aku takkan minat dia lagi dah..

p/s : sedang bertambah + tunggu Mr. R aku..hahahaha...=) lambat nya aku nak jumpa Mr. R...cepatlah datang...saya menunggu anda wahai Mr. R..

1 comments:

Anonymous said...

sbr na syg,,kta sm2 tngu Mr R,,huhu,,insyaAllah akn tba xlma lg:)

Related Posts with Thumbnails