BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, February 22, 2012

KeSuKaRaN DaLaM mEmErAh OtAk..=)

Salam semua...sekarang jam dah menunjukkan angka 1.20 pagi..masa nih Cik Rumet dah terbungkang di atas katil...sebaliknya aku masih lagi mengadap laptop yang usianya sudah hampir mencecah 4 tahun...nyamuk plak dok gedik beterbangan lalu menghinggap di kaki ku..cess...lalu menghisap darah manis ku...eceh...ayat novel kot nih..=) okeh..aku bukan penulis novel, tapi just pembaca novel yang tidak lagi tegar seperti dulu..=)

Aku stress sebenarnya sebab esemen EDU 3106 aku tak siap lagi..muahahah~~sudahnya, plan untuk balik pada hujung minggu nih terpaksa di'cancel'kan..walaupun begitu, misi untuk menyiapkan esemen tetap diteruskan dengan penuh keghairahan..nih yang berjaga malam nih..sebab puncanya daripada satu minuman yang bernama KOPI RADIX..=) tapi kesudahannya tak buleh tido + lepas tuh jenuh aku dok perah otak cari idea nak siapkan sub-tajuk pengenalan..

Baru buat pengenalan, tergedik plak jari nih nak bukak blog...adesss~~konfem dah keja aku tergendala di tengah jalan...sebenarnya ni lar kali pertama aku rasa otak aku jammed secara tiba-tiba...like seriously aku dah tak buleh nak curahkan idea yang bernas...dulu buleh lar nak buat keja bodoh + malas iaitu dengan copy + paste..heheh~~tapi semenjak aku hadiri bengkel penulisan ilmiah anjuran Jabatan Matematik, teruih rasa takut dan bersalah untuk buat macam tuh lagi..

Cukup-cukup lah 4 tahun aku bergelumang dengan dosa copy + paste nih...hahahahhaahhaha~~

p/s: baru aku paham..nak keluarkan idea sendiri tuh sangat lah susah = nak buat esemen memang susah...aku jer suka amek mudah...=) jeles tengok Cik Rumet dengan lahapnya tido tanpa sebarang gangguan..=)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails