BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, January 27, 2012

PaDaH bErMaIn DeNgAn ApI =)

Salam semua..speechless + writingless pulak aku malam nih.. =) okeh, semenjak dua menjak nih, hati aku selalu jer berbunga-bunga ibarat orang yang tengah asyek bercinta. Walhal term 'bercinta' tuh tak relevan lagi dah untuk aku buat masa nih. Sebabnya..lepas break aku lagi selesa untuk hidup men'single' dari mencoba untuk ber'kapel'..ceit~~hahaaaaa~~okeh, aku tipu sikit jer..maksud aku, bukan aku langsung tak terdetik nak kapel buat kali kedua pulak.

Salah okeh, sangat-sangat lah terdetik dalam hati kecil nih nak jugak kapel..nak jugak menggedik + bergatal-gatal dengan kekasih hati. Tapi bila difikir-fikirkan semula, ada baiknya calon yang hendak dicari itu merupakan calon suami teruih kan. Haaa..jadi lebih baek meramaikan kenalan sebelum membuat keputusan untuk meneruskan perhubungan. Itu merupakan jalan yang terbaek bagi aku, sebelum diri terjebak dengan hubungan seperti satu ketika dahulu bukan.

Haha..like seriously..sekarang nih aku rasa aku tengah bermain api dengan orang yang sememangnya sangat handal dalam men'kacau'kan jiwa aku. Gila lah..situasi aku sekarang ibarat situasi masa first time aku mesej dia satu ketika dahulu..masa zaman aku muda-muda dulu..eceh =)..memang nak kata tiap-tiap malam tido lewat jugak aku semata-mata nak layan mesej dia..semua benda nih starting time cuti hari tuh..asalnya aku cadang just nak menghilangkan boring aku jer..

Memang terok sikit aku nih..sebabnya, aku akan sentiasa mencari seseorang (guys) untuk bermesej. Even benda yang aku mesej tuh mengarut pun aku tak kesah, janji aku tak rasa boring. Asal dari nak hilangkan boring, teruih melekat sampai jadi satu rutin untuk mesej beliau = beliau mesej aku..huh..tak ke gila namanya..dulu memang macam nih lar lagaknya kitorang bermesejan, tapi lepas jer aku kapel dengan ex aku teruih aku stop mesej dengan dia..cuma time raya or hari-hari kebesaran islam je aku akan hantar mesej kat dia..

Dia pun macam aku jugak..cuma start 2 bulan lepas jer kitorang keep in touch balik..huh~~adess...aku tak tau lah benda nih suka or just teman tapi mesra..pada aku, ianya hanyalah ibarat teman tapi mesra je..not more than that..why?..sebabnya kitorang selesa jer berbicara tentang apa saja..selalu jugak aku bercanggah pendapat dengan dia..dia pun tau taste aku macam mana..aku pun tau jugak taste dia macam mana..macam biasa, aku tetap menjadi diri aku..slumber aku cakap aku malas..slumber jugak aku kutuk dia..dia kutuk aku..

Entah lar, starting nya semua bermula dengan aku..aku yang beria-ria mesej dia dulu..then bila dah selalu sangat aku orang pertama yang selalu start mesej dulu..sampai satu ketika aku nekad untuk tunggu dia texting aku dulu..yeah...it's happen!! right now..aku rasa...adalah tak wajar bagi aku mengharap sesuatu daripada dia..sebab..dia PLAYER..hhahha..ces~~

Related Posts with Thumbnails