BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, January 19, 2012

bLaH..JaNgAn GaNgGu AkU..

Salam semua...lama dah aku tak menghapdet blog aku nih..entah lar..bukan malas, tapi mood nak berblog tuh belum berkunjung tiba...=) oleh sebab malam nih aku tak dak buat apa...even bermesej jadi ada baiknya aku mencoretkan sesuatu di sini kan..=) okeh..sebenarnya aku terasa macam orang bodoh jer bila selalu dalam kelas, aku sering dibuat sebagai bahan mainan budak-budak laki yang tak pernah matang...like seriously aku juga sering dijadikan bahan ketawa dorang..kalo dulu buleh lar aku nak marah-marah + layan dorang. Tapi semenjak menginjak ke angka 22 tahun, aku rasa macam wah...bodohnya kalo aku dok melayan kerenah dorang yang sangat tak matured itu.

Alhamdulillah lar, semester nih kedudukan aku dalam kelas jauh di hujung dunia, di mana memang ada jarak lar antara aku dengan dorang...sebenarnya aku tak kesah dorang nak melawak, tapi kadang-kadang tuh aku rasa lawak dorang tuh terlalu melampau..sangat tak belajar untuk menghormati hak-hak wanita..terasa macam nak tengking + bagi penampar kat dorang..biar dorang tau, betapa tak sukanya aku bila dikecam hebat macam aku tak dak maruah kan.

Oleh sebab aku single pun, aku di kecam hebat...aku rasa macam bodoh jer dorang nih..aku baru 22 tahun kot..mentang-mentang lar sekarang ramai yang kawen awal..especially bakal-bakal guru..dorang pun sebok jer nak suroh aku mencari peneman hati..ceit...menyampah aku...yang sebok sangat nak suroh aku cari jodoh apa pasal kan..selagi aku tak kacau hidup dia, tak ambek peduli pasal hal peribadi dia...buleh tak kalau dia pun tak kacau hak peribadi aku...padahal dalam kelas aku tuh kebanyakan gurls semua masih single lagi kot.

Aku rasa dah banyak kali kot aku cakap, dari kapel lebih baik aku kahwen truih...sekarang nih aku dah malas nak fikir pasal kahwen sebabnya aku rasa macam leceh jer..ingat senang nak cari calon suami?i mean yang mampu bertanggungjawab atas apa yang dilafaz masa nikah tuh..+ aku pun belum bersedia nak bergelar isteri, sebab tugas isteri bukan sekadar melayan suami, tapi lebih dari tuh kan..well~~ aku tau jodoh aku dah ditentukan..memang aku berusaha mencari, tapi kalo belum dapat petunjuk bahawa si polan tuh jodoh aku, nak buat macam mana kan..

p/s: sumpah aku taknak jodoh aku dengan beliau..like seriously terasa macam menyakitkan hati pulak bila cakap dan fikir pasal dia...ceit!!

1 comments:

kukuchimachikumi said...

haha...aku suka ayt ang part bukan sekadar melayan suami ja....aaauuuuuwwww

Related Posts with Thumbnails