BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, December 14, 2011

aKu BeNcI LeLaKi DesPeratE !

Salam semua...huh...semenjak cuti nih..perasaan bosan semakin menjadi-jadi dibuatnya..ditambah pulak dengan ketiadaan member-member yang terdekat. Maklumlah, aku sorang jer yang selalu cuti time sekolah cuti..member yang laen semua tengah ada exam lar, test lar..kesian kan kat aku..ok stop..ini bukan cerita yang penting untuk entry kali nih. Cerita yang membuatkan otak aku menggelegak + hati aku membuak-buak ialah cerita pasal sorang mamat nih..memang sebut pasal dia jer, mesti buat hati aku panas gila...

Aku bukanlah seorang perempuan yang lemah lembut dan bersopan santun dari segi percakapan okeh..so kebarangkalian untuk aku didekati lelaki tuh + diperkotakkatikkan tuh..ada ler dalam 70%..mungkin sebab sikap aku yang otai + santai..aku pulak akan jadi sempoi kalau dengan orang yang aku kenal + yang terdekat jer..kalau orang luar, aku kekok jugak sebab aku nih bukannya jenis yang terlalu peramah bagai nak rak sampai buleh buat orang meluat kan..

Okeh...entry nih bukan bertujuan untuk membanggakan diri atau mem'promote'kan diri aku..so..cilake bagi sesiapa yang berpendirian begitu..cilake juge bagi sesiapa yang ingat aku bajet bagus..untuk pengetahuan korang..oleh sebab aku terlalu sempoi, terlalu open minded + terlalu tak kesah sangat bila bergurau atau bersembang -------> akibatnya..ada lah dalam sorang dua member aku yang sangat tidak menghormati aku sebagai seorang wanita, gadis yang belum berkahwin + member dorang sendiri..

Excuse me..aku rasa sebagai seorang kawan, kau tak patut cakap benda-benda yang boleh membawa ke arah lucah dengan aku..aku bukan *ISTERI* kau okeh..aku sebagai kawan kau..so sila hormati hak aku..dan sila jangan buat seksual harassment pada aku dan kawan-kawan perempuan kau yang lain..apa kau ingat kau dah bagus sangat kah bila kau dapat bergedik dan bergatal-gatal dengan kaum lemah macam kitorang nih?

Tolong lah paham..oleh sebab kau bergedik dengan kitorang lah..semua orang pandang serong pada kitorang okeh..dan aku pasti ramai yang dah anggap kitorang macam sampah jalanan + tidak layak bagi kitorang untuk dijadikan calon bini/isteri yang baek...CIS...cilake bagi sesiapa yang berfikiran jumud macam haram..+ judge aku macam tuh...mana hampa tau aku tak layak untuk dijadikan isteri? hampa tau dak sapa yang suka + start menggedikkan diri dengan aku terlebih dahulu? ingat aku suka sangat digelar gedik? aku cuma malas nak bertekak dengan orang yang menggelarkan aku sebagai gedik weh..penat, seriously penat okeh..

Aku sangat kecewa bila aku ada kawan macam kau yang tak pernah fikir tentang maruah seorang wanita...apa pasal yer kau buleh jadi macam nih? kau lupa kah yang aku nih kaum sejenis macam ibu dan adik perempuan kau? kau tak terfikir ker sekiranya apa yang kau buat nih..terjadi pulak pada ibu atau adik perempuan kau? Even kalau kau tak dak adik perempuan sekali pun..sila lah hormati kaum hawa, kaum yang telah melahirkan kau kat dunia nih...

So...jangan pelik bila orang cakap kau patut kawen..sebab sangat obviously kau terlalu sangap dan sangat lah desperate nak kawen...ces~~cilake~~malang aku ada member macam nih..bajet bagus depan awek..tapi belakang awek perangai macam setan...bodoh!!nak menggatal sila menggatal dengan awek sendiri lar..kalau sayang awek..kawen lar..buat apa cari orang laen untuk lepaskan nafsu serakah bodoh kau tuh..

1 comments:

Qib said...

a_e_ eeekkk.. kahkahkah.. saboo leww.. dua tahun lg nak ngahdap muke die.. jhahjajhajjadjhahdkahkdjakdakjdkjahkdhakhdaqk ^^

Related Posts with Thumbnails