BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, October 4, 2011

~WiShiNg He aLwAyS LooK aT mE~

Waaaa~~sedang asyek tengok cerita korea LIE TO ME, sorang-sorang dengan malam yang tengah dok hujan nih. Tiba-tiba terasa sweet pulak cerita nih...rasa macam nak jugak rasai kesweetan cerita korea tersebut. Hurmmm....ottoke? Bila terfikir balik apa yang berlaku tadi..adakah aku mesti fikir yang aku masih perasan lagi kah? ahh~~rasa macam nak 'ter' explode jer jantung nih..emmmm~~tak tau lar macam mana nak simpan lagi kan..gila serius unexpected lar aku nak 'ter' excited sampai..time tuh jugak aku update status kat FB.

Agak banyak kali jugak lar kebetulan nak jumpa namja yang aku admirer sekian lama nih. Selalu asyek aku jer dok pandang dia, tapi sejak aku macam spoil sebab aku rasa dia dah ada buah hati...aku pun stop daripada dok ambek peluang usha dia. Sekali tadi, aku pun sebenarnya dok cari dia jugak..saja nak usha dia walaupun sekali imbas jee, tapi tengok macam tak dak kelibat dia..aku pun tak taruh harapan lar nak jumpa or usha dia..tiba-tiba masa tengah sembang dengan member aku..mata aku tengah terpandang kat belakang...erkkkkkkkkkk~~mata bertentang mata kot..eeehh eehhh..my namja lar...aiseh...gila berdebar + happy nak mati...

First aku rasa mata kitorang bertemu...then aku cepat-cepat pandang depan balik...aku rasa dia comel sangat tadi...rasa macam nak pusing tengok banyak-banyak kali jer..tapi tak mampu lar..sebab aku terfikir satu benda..entah-entah memang dia saja jer terpandang macam tuh then kebetulan ternampak aku kan...sedih jugak..macam aku jer yang syok sendiri kan..yaaaakkk~~KU KECEWA~~

pernah satu petang nih..aku tengah nak keluar makan dengan member aku..masa tuh aku cakap ah...dok cerita pasal aku suka dia sangat-sangat dan bla~bla~bla~ sekali...tengok-tengok dia muncul di sebelah kanan aku dengan dok tengah press motor laju-laju (sebab dah maghrib kan)

Masa tuh memang happy + agak terkejut ah sebab memang tengah sembang pasal dia kan...Apa lagi..bila pegang dada aku..gila bapak berombak ah...serius terkejut + berdebar...bila jumpa dia..serius rasa macam otak jadi tak betol sikit...kalau tengok dia senyum or gelak lagi lar...comel gila..rasa macam nak cakap jer..SARANG HAE~~aduh...

Tapi apakan daya, aku kena simpan dulu lar perasaan nih...tak tau lar bila buleh reveal benda nih depan dia...if satu ketika nanti aku dah buleh reveal isi hati aku kat dia...hopefully masa tuh aku masih berpeluang untuk diizinkan bertakhta kat hati dia kan...ameenn~~if tak sempat..hopefully ada lagi lelaki yang buleh buat aku rasa macam tuh...=)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails