BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, October 1, 2011

~BaNyaK bEtuL SaLaH aKu~~

~~kecewa~~kecewa~~kecewa~~

Sedikit kecewa dengan apa yang dah, dan yang sedang terjadi...semua orang dah macam jadikan tragedi tuh sebagai satu alasan untuk cari pasal dengan aku. Nih yang buat aku jadi agak bengang, dah ang tatau apa yang berlaku...tolong lar jangan nak gunakan tragedi tuh sebagai satu benda yang digunakan untuk buat aku emo...yeah~~sekarang aku memang tengah emo...aku cukup bengang dengan orang yang suka cari pasal dengan aku atas alasan yang entah apa-apa nih..

kalo nak kata ang terasa dengan aku, aku dah lama terasa dengan ang...kalo nak kata ang marah kat aku, aku dah lama simpan marah aku dekat ang...dah banyak sangat ang buat kat aku sampai aku sangat banyak kali terkilan dengan ang..tapi aku tau, antara aku dengan ang..orang akan cakap ang lagi baek dari aku...yeah~~x dinafikan, aku tak sebaek ang dan aku tak layak langsung dicop sebagai orang yang baik.

Entah lar...kalo nak cakap aku nih terok..memang aku lagi terok dari ang...aku tau ang memang tak suka kat aku...tapi ang selalu pendam sebab ang baik dengan aku. tak pe lar, aku tak kesah...semoga ang hepi dengan apa yang dah terjadi antara kita~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails