BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, October 29, 2011

TaG ~ dari Pink-ed

Huish~~sebenarnya aku malas sikit nak buat benda-benda gini..tapi oleh sebab aku telah di tag oleh MASTER DUNIA BLOG nih, so..ok..walaupun tahap kemalasan aku tengah berada di kemuncak, tapi demi mu..sanggup ku menjawab tag ini..okeh..meh sama-sama tengok syarat-syarat nye dulu ok!

No tag back !

• You must post these rules

• Go to their page and tell them you have tagged him/her

• You have to choose 11 people to tag and link them on the post

• Each person must post 11 things about themselves in their journal

• Answer the question the tagger set for you in their post. And create new eleven question for the people you tagged to answer


..11 perkara tentang aku..

1) ok..aku penakut..yeah...takut pada hantu..dan takut pada binatang yang bernama lipan+cacing+lintah+pacat dan semua jenis yang sespesies dengannya

2) semua cerita aku suka tengok..kecuali cerita seram+cerita kejam..perang-perang boleh lar sikit..cerita yang lawak bodoh pun aku tak suka..rasa macam aku pun bodoh jugak..=)

3) yeah...aku tak suka minum milo...serius aku tak suka..why? ermm~~aku pun tak tahu kenapa..hihihi

4) aku memang suka baca somethings yang berkaitan dengan LOVE, QOUTE, RELATIONSHIP, AGAMA...kira sesuatu yang buleh tambahkan pengetahuan aku..aku sangat-sangat suka+sangat obses gila

5) aku rasa aku nak jadi kaunselor lar, sebab aku sangat suka dengar cerita+masalah orang...mungkin aku nih buleh jadi pendengar yang baik..selalu kalau member aku ada masalah memang dorang cari aku..especially tentang cinta

6) yeah..aku memang gila...aku gila dengan semua benda..kalau aku suka kat seseorang memang aku akan jadi gila dan kawan-kawan aku terpaksa melayan kegilaan aku nih..hahah

7) heheheh~~kalau aku dengar cerita hantu or tengok cerita hantu..akibat ketakutan yang amat sangat, aku buleh sampai meleleh air mata+menangis..nih memang sejak dulu lagi dan aku tak buleh nak get rid mende nih..aiseh~~

8) hurmm~~asal pun dari utara tanah air..yeah~~aku memang cakap laju+cakap cepat..so kalau nak sembang dengan aku..sila pastikan anda mampu tangkap apa yang aku cuba nak maksudkan okeh!! =)

9) aku seorang yang gopoh+kalut..well..+gelabah dan semua sifat-sifat yang bersinonim dengannya..walaupun sifat gopoh nih antara sifat bodoh..tapi nak buat macam mana..ingat senang ke nak neutral kan balik diri sendiri..yakk~~

10) aku sangat tergila-gilakan hero-hero korea yang berlakon dalam drama korea..tak tahu lar kenapa..mungkin sebab aku suka lelaki yang jambu..that's why aku suka dorang kot..so lantak korang ler nak cakap dorang tak dak misai ke..tak dak janggut ke..ada aku kesah? muahahah~

11) yeah~~aku suka menghayati keindahan ciptaan TUHAN..aku sangat suka alam sekitar..dan aku sangat excited untuk melancong ke luar negara..serius..memang hobi aku adalah melancong...teringin sangat nak pergi Eropah..nak tengok tinggalan sejarah dunia + islam satu ketika dahulu..


Okeh..meh kita baca jawapan dari soalan dari Pinqib nih..

Nama sebenar sapa = di sebalik nama pearl apple +ct karamel, nama sebenar aku ialah SITI MARIAM BINTI MAHAMOOD..haa~~evegreen kot nama aku nih~~membawa maksud Yang Bermutu Tinggi ok

Makna di sebalik tajuk blog = PEARL APPLE : okeh..maknanya aku suka mutiara + apple..menjawab soalan tak nih? =)

Tujuan berbelog = aku sebenarnya suka menulis benda yang terlintas kat hati aku..aku anggap blog aku sebagai tempat aku luah apa yang aku rasa...

Aktif atau tak? = ermm...dulu aktif..lepas tuh (masa ada kekanda) slow kejap..semenjak single..yeah~~kembali aktif..muahahah~ok..aku gila...

Suka blog yang macam mana? = aku suka membaca..tak kesah berat tak berat..janji ada sesuatu yang aku dapat + informasi tentang dunia mungkin..kira ada ilmu baru untuk disimpan di minda aku..

Pendapat semua tentang Pinked? = ok jer blog nih..eh..tentang blog or tentang diri kau? ermm~~blog kau de boom lar bro!!

Pendapat semua tentang dunia blogging sekarang? = bagus..ramai yang nak menjinak-jinakkan diri dalam dunia blog..satu perkembangan yang bagus sebenarnya..baru buleh nampak bakat-bakat besar nanti

Nuffnang penting ka? = kalo sapa-sapa yang nak cari duet dalam dunia blog, maksud aku pendapatan sampingan..penting ler bagi korang..aku? aku memang nak duet..tapi aku tak pandai lah nak bernuffnang nih..hihi

Pernah rasa bosan berblogging? = pernah..bila tak dak idea nak buat post baru..

Harapan kepada blog di masa akan datang = insya ALLAH..akan ku jaga diari ku ini dengan sebaik mungkin..

Nak soalan lagi ke? = tak nak..tapi kalo aku nak tanya soklan buleh?

ok...aku tak nak tag sapa-sapa..heheh~~


p/s : berdebar...+takut...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails