BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, October 11, 2011

~MaCaM BiAsA~

Hari nih kitorang kena present assignment SDP...gila bapak macam apa jer...huhu...sebenarnya aku ok jer..tapi bila dah jadi kelam kabut aku stress ah..bayangkan..mula-mula dorang cakap group kitorang macam dah tak sempat dah nak present depan lecture atas pentas so better kitorang rakam dan kasi kat lecturer..aku pun dengan bahagianya sambung lah tido..last sekali tengok-tengok dapat call yang lecturer nak kitorang datang dewan dan lakonkan sekarang..aiseh~~agak-agak ah weh~masa tuh dah pukul 7 petang kot~aku nervous gila kot..sekali aku masuk dewan, tengok-tengok namja pun ada.. (kitorang sama-sama pakai baju warna hijau hari nih. kelmarin dua-dua pakai baju warna merah~~kebetulan gitu)

Group aku pun dengan menggelabah + PA SYSTEM memang teruk gila..huh..sabar jer lar...tapi berkat kesungguhan bersama..aku pun tabah jer weh..buat jer yang terbaek kan sebabnya kitorang pun bukan berlatih sangat pun..so fair ler kalo nak tak jadi pun kan. Sepanjang SDP dan proses untuk menyiapkan tugasan nih..macam-macam dah jadi tau...sampaikan aku terasa macam perghhh~~ni lar assignment yang sokmo bikin aku tertekan.

Ahhh~~tak mau dah cerita pasal tuh...aku nak cerita pasal namja aku lah...seronok tengok dia sebenarnya...nak jugak bersembang dengan dia..tapi dia lalu bodoh macam tuh jer..tegur pun tidak...(aku rasa dia tau lar aku suka dia) aiseh...aku tak kesah orang nak tau aku suka dia..tapi aku tak suka bila dia dapat tau aku suka dia..especially kalau dia tau dari orang lain...bukan apa..ada jer lelaki yang tak suka bila seseorang perempuan tuh cakap kat semua orang siapa yang beliau suka..aku tak mau ah jadi macam tuh...kecewa aku nanti..

Aku rasa sekarang nih aku tengah jual mahal kaw-kaw lar..bayangkan..dah 3 hari dah aku jumpa dia..even betul-betul depan mata...memang aku tak pandang dia langsung. Sebabnya, geram + malu ah...asyik aku jer pandang dia...(padahal kelmarin + tadi aku ambek jer kesempatan nak usha dia kot) tapi betul lar...aku nak tengok dia..nak sembang dengan dia..tapi aku tak dak kekuatan nak buat macam tuh..Macam tadi, aku nampak jer dia dok tengok kitorang bersiap...masa tuh aku nak sembang dengan dia..tapi dia pun macam nak tak nak jer..baik tak payah kan..aku pun tak nak ler kena cop galak + gedik.

Aku bukan apa..stress + bosan..bila kita suka pada orang yang tak tau yang kita suka dia..aku tak suka bila aku terpaksa bertepuk sebelah tangan ok...aku tak suka! Aku tak suka jugak bila aku jer yang excited usha orang yang tak pernah nak usha aku balik..so sekarang aku 50-50 sama ada nak terus jadi secret admire dia or aku terus undur diri dalam diam tau..

Tadi masa group skandal aku nak berlakon..aku saja ler nak tolong skandal aku dan groupmet dia yang lain..so aku saja ambek kesempatan epi kan hati sendiri masa nih..serius kot aku menyampah gila...so aku perlu menghepikan diri aku dengan jaya nya...aku dok menggatal dan memang kaw-kaw aku kacau skandal aku kot. Nih semua sebab nak eksyen berlagak depan namja ler nih...marah kot aku, sampai hati dia tak pernah nak pandang aku...sebabnya masa tuh dia memang dekat jugak ler dengan tempat aku melepak +tolong skandal. Aku tak tau ler dia nampak ke tidak...kesian jugak ler kat skandal aku...tak pasal-pasal dipergunakan oleh aku dengan sebaiknya.

Then, oleh sebab aku bengang kat sorang mamat nih, aku rasa sebab dia ler aku jadi macam nih. Padahal dulu aku diam lar jugak...sebab aku tak nak orang tau aku suka my namja. Tapi oleh sebab aku tengah ada krisis berkaitan hati + perasaan dengan mamat tersebut, aku terpaksa memaksimumkan penggunaan skandal dan kecoh-kecohkan pasal namja. Cesss~~padahal aku baru cadang nak interframe depan namja time dapat ijazah nanti...aiseh~~macam nak kena jauhkan diri jer dari namja nih~~ =(

0 comments:

Related Posts with Thumbnails