BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, October 8, 2011

~GaLaK~

Huhu~~semalam ada perjumpaan untuk siapkan assignment lakonan group aku...bayangkan penat kot aku nak kena menari sepanjang hari tuh. Padahal watak aku sikit jer..just jadi tupai sajork tapi masa menari tuh memang betol-betol kena menari ah sampai sakit-sakit badan aku nih..tuh lar, tak reti nak menari tapi terpaksa menari..aiseh~~sabar jer lar..sudahnya groupmate aku cakap aku nih keras!! mau nya aku tak keras weh~~nih lar first time aku nak menari dan sememangnya aku memang keras ok~~

Lepas jer habes dari latihan, kitorang lepak ler kejap kat kelas tempat kitorang buat latihan tuh. Tiba-tiba datanglah group Ali Baba, group skandal aku, masa tuh si comel Ho pun ada jugak. Aku tengok Ho dengan skandal aku...perghhhh~~terbaek ah..gila handsome dorang malam tuh...Gila aku tengok sampai tak nak lepas pandang ah kiranya..nak cakap betapa smart nye dorang semalam~~masa aku tengah sembang dengan skandal aku...si mamat yang create skandal untuk aku diam jer...tak usik-usik dah aku dengan skandal aku...lega banyak

Dalam beberapa tempoh minit kemudian....skandal aku blah ler dari port kitorang dok lepak tuh..macam mana entah..aku nih dok bercakap ler pasal hati dan perasaan dengan tiga mamat kat tempat tuh..sebabnya masa tuh, aku sorang jer gurl yang dok lepak dengan dorang..

Soalan yang aku tanya~~andaikan aku suka pada si A nih, lama sangat aku suka dia tapi dia tak pernah tau yang aku suka dia even aku bagi banyak sangat hint kat dia. Lepas tuh aku pun give up..pada masa yang sama..(aku nak lupakan suka aku pada si A) untuk cepat hilangkan suka aku pada si A, aku try rapat dengan si B dan start untuk faham hati si B. Malangnya..secara tiba-tiba si A nih dapat tau yang aku pernah suka dia dan tanpa aku tau dia jugak pernah suka aku dulu...lepas tuh dia pun approach aku...so adakah aku nak tinggalkan si B dan kembali pada si A atau sebaliknya..

Bila aku tanya kat depa...apa lagi...semua pakat suroh aku terima si A. Lepas tuh depa dok kecoh-kecoh nak tau aku suka siapa dan siap suroh aku luahkan isi hati aku kat that guy. Aku cakap ah, aku tak nak nanti dia rejek aku...

Dorang deny dan cakap..dia tak kan terus rejek tapi dia akan jadi 50-50 dulu~~haaaaaa....nampak sangat ler kemungkinan dia tak mau dekat dan bermesra dengan aku macam dulu tuh konfem akan terjadi....Gila ler budak-budak laki nih...apa dorang ingat perempuan nih jenis senang nak luah perasaan ke? Even ada perempuan yang macam tuh pun...tapi aku bukan salah sorang dari perempuan yang macam tuh ok!! (konon bajet macam tengah dok emo)

Oleh sebab aku bengang sangat dengan dorang..aku pun cakap..

"apek~~
sebenarnya aku dah lama suka dekat ang..
tapi ang tak pandang aku..
tu ah...
sedih aku, kecewa + bawak diri.."
sambil aku gelak-gelak..

beliau pun jawab "ang jangan macam nih weh~~ang jangan taruh harapan kat aku..."

eh...aku pun terfikir, apa plak taruh harapan..mamat nih gila apa..akmal yang ada kat situ pun pelik~~so dia pun cakap

"weh...ang salah ayat nih apek.."

dia pun terpinga-pinga dan aku plak dok gelak berdekah-dekah...Oleh sebab tak tahan tengok aku gelak...dia pun cakap

"Eh...macam nih...ang jangan lar cakap macam tuh..aku tengah single nih.."

Cess...aku dalam hati..eleh..bajet betol mamat nih...tadi cakap suka kat aku...hahah..bila aku cakap aku suka, da start gelabah pulak dia..neway aku bergurau je tuh..lepas tuh Ho menyampuk..

"Kalau ang nak dia..
ang kena betol-betol ikat dia...
kena kawen terus dengan dia..
sebabnya dia nih tak setia..
teruk ang..
ang kena buat something sampai dia tak buleh tinggal ang..
lepas tuh ang bawak p mengadu kat to kadi...
buat sampai dia terpaksa menikah dengan ang.."

Hampeh betol idea Ho nih...sikit pun tak buleh pakai kot...tak daknya aku nak gadai nyawa aku demi dia..tak dak nya aku nak suka kat dia sampai nak kena buat macam tuh sekali. Oleh sebab aku rasa lucu sangat..aku pun cakap...

"Allah...kalo macam tuh aku pun tak mo ah kawen o kapel dengan dia...buat sakit jiwa je ada ah..tak nak ah.."

p/s: dari semalam lagi...hati aku nih asyek berdebar jer..makan pun dah tak lalu...otw balik dari pusing padang..terjumpa my namja..erkk...terasa macam dia tengah tunggu aku jer...gila bapak gelabah nak mati kot aku~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails