BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, October 4, 2011

~KeLu~

Huhu~~tengah hati dok berbunga nih...lebih baek aku start menulis entry nih sekarang..hahahah~~ermmm...bukan nak cakap aku tak suka, bukan nak cakap aku tak selesa..dan juga bukan nak cakap aku tak malu....cumaa aku nak cakap aku KELU...serius kelu sebabnya aku tak expect dia nak tegur aku tadi...hahahahah~~seronok!!!yaaaaakkk~~tiba-tiba muka terasa panas sangat...

ok..meh sini nak cerita...macam nih cerita dia...petang tadi aku ada discussion dengan groupmate aku kat Library..oleh sebab library dah tutup..kitorang pun bergerak lar ke Hotspot..then masa kat Hotspot ternampak lar buah hati pengarang jantung dok mengusung angkut dan angkat barang-barang...aku punn dengan muka tak malu..dengan tahap gedik tengah memuncak, aku saja pusing belakang...usha dia sikit-sikit..walaupun rabun..nampak lar dia jugak..hahahah~~galak~~oleh sebab dia buat bodoh jer kat aku...kat situ jugak aku jadi gila sekejap...ok fine...dia tak pandang aku kan...

ok...so dengan penuh perasaan gila bayang dan gila segalanya...aku pun ikut lar cik member-member keluar berjalan petang-petang...sebenarnya masa tuh pun aku duk usha dia jugak..saja nak cari dia..nak tau dia turun padang ke tidak...hehehe~~ok fine...tak nampak lagi...tiba-tiba...eh eh~~dia la..of cos dia pakai tshirt yang biasa dia dok pakai tuh..opsss~~sebelum member-member perasan, aku cepat-cepat sibukkan diri dengan main bodoh-bodoh gitu...padahal aku nampak jer dia..cuma aku taknak dorang kecoh-kecoh..sebab aku malu sebenarnya..

ok fine...sengaja bila lalu dekat tempat dia maen..aku buat bodoh jer...yeah..sengaja...sebab aku tak nak dia perasan yang aku 'ter' usha dia lagi...oh tidak~~ok..walaupun dia sibuk dok main...aku pulak tetap jugak curi-curi pandang dia dari ekor anak mata jer..

Then kitorang pun keluar nak pergi makan sebenarnya..tapi~~kedai yang kitorang selalu lepak tuh tutup..so kena lar tapau roti canai jer malam nih kan..ada lar lebih kurang setengah jam tunggu roti canai siap...masa tengah tunggu tuh..aku nampak jer beliau lalu keluar menuju kat kedai kitorang kan..tapi aku buat bodoh jer...buat tak nampak gitu....aiseh...sekali member aku pulak terpandang...kecoh dah...aku sekali lagi buat bodoh jer...

Ok fine..roti canai dah siap! aku plak tanpa mencari kelibat beliau...bersama member-member pun bergerak ler nak masuk kawasan maktab...sambil dok kutuk sorang abang yang jalan cepat kat depan aku nih, ekor mata nih terpandang sebelah kiri..ecehh~~namja larr...ok...secara tiba-tiba jer aku cakap

"woi-woi jom ah kita jalan macam bujang lapok..cepat-cepat.."

Sebabnya aku tak nak lar dekat dengan dia...(tapi dalam hati aku...pandanglah lihatlah diriku ini)...so kawan-kawan aku pun ikut lar aku berjalan kan..hehhehe...mission complete!! hopefully dia blah dulu..tiba-tiba dengar bunyi motor di start dan dah dekat dengan kitorang~~lepas tuh..ehhh aku dengan lar bunyi hon laaaa....

motor tuh melintasi kitorang dan yeah...aku dok agak dah..mesti namja aku jugak nih...aiseh...dia pusing belakang lepas tuh dia gelak + sengih-sengih...haah~~dia pandang aku ok...!!pandang saya~~waaa...malunya saya...terus aku blur kejap...ayat last dalam hati aku masa tuh...I wish he always look at me...=) seriously aku sangat suka tengok dia senyum...sangat comel...macam dia pernah senyum as hadiah besday untuk aku hari tuh...thanks bro~~ =)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails