BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, September 30, 2011

~I'm BaD GurL~~

Sambil buat esemen...aku curi-curi masa depan cik member nih untuk skip dari tugas dan start taip kat sini kejap. Semalam ada satu tragedi~~wink-wink...haaa...semalam ada sorang member aku nih terasa dengan aku..sebabnya dia cakap aku nih dah la kutuk dia kat belakang, lepas tuh kutuk depan-depan pulak..aduih~~excuse me..aku tak lar sejahat tuh..sampai nak kutuk dia teruk sampai macam tuh..sejahat-jahat mulut aku..aku kutuk depan dan belakang kot, aku jugak akan tunjuk dan cakap direct kalo aku tak suka sumtin pasal dia dekat dia sendiri kot...kalau dia nak cakap aku kutuk dia dari belakang, dia patut tau ramai lagi yang dok kutuk dia dari belakang. Setakat aku suara kan ketidakpuasan hati aku pasal dia, tuh pun dia nak marah sangat ye?

Cess~~blah ah..apa dia ingat dia bagus sangat? Padahal selalu je menyusahkan aku. Dia siap nangis-nangis dan pengsan lagi sebab stress aku dok kutuk dia la kan~~aku rasa macam nak bagi penampaq jer dekat orang yang selalu tak sedar akan kesalahan diri sendiri nih..Ingat aku suka sangat ke dia buat macam tuh? ok fine..meh sini aku nak bagitau apa yang dia buat sampai aku sangat tak suka dia. Ohh..dia lagi teruk kot..siap mengadu kat orang laen, padahal mana adil kalo dengar dari sebelah pihak jer...

  1. benda pertama yang aku tak suka pasal dia~~dia suka tanya benda yang sama hampir berkali-kali sampai korang buleh menyampah dekat dia..adil ke?
  2. dia selalu pinjam duet..tapi cukup payah nak bayar..dan aku antara orang yang cukup payah nak mintak hutang kecuali bila aku sendiri dah pokai..banyak kali dah aku mintak hutang, tapi tak pernah pun dia terfikir nak bayar..adil ke?
  3. dia suka komen-komen pasal orang..ikut main cakap lepas, tapi dia tak pernah tau yang apa yang dia dah cakap tuh buat orang sakit hati dan rasa macam nak sepak-sepak je mulut dia tuh..adil ke?
  4. kalo grupmate o teammate dengan dia, cukup payah nak bekerjasama dengan dia secara berkumpulan sebabnya dia lebih suka buat kerja sorang-sorang..dan aku rasa setiap kali dia buat kerja sorang-sorang itu sangat lah tidak berbaloi sebab nama pun kerja kumpulan kan?adil ke? (even dia sangat komited dengan kerja dia) baik dia grup sorang-sorang
  5. bila ada orang yang marah dan force dia dalam buat kerja...aku antara yang sangat concern pasal dia..takut dia stress...neway~~macam HARAM..dia anggap aku lagi kejam sebab aku duk kutuk dia..adil ke?
  6. ramai lagi yang duk kutuk dia..tunjuk yang depa memang tak suka dia..belakang tapi kat depan pretend sangat suka dia..tapi macam HARAM jugak..dia lagi nampak aku yang depan dan belakang kutuk dia lagi..adil ke?
  7. dia selalu buat aku stress especially bila tiba masa nak exam~~tapi tak pernah aku cakap dia selalu buat aku stress..pernah sekali dia perasan yang aku tak suka dia datang bilik aku time study week~~yeah~~sebenarnya memang aku tak pernah suka dia datang time tuh sebab dia suka jadi stalker dan selalu tanya banyak mana dah aku baca..adil ke?
  8. nak kata aku nih..kalo aku baik dengan dia sangat-sangat...setiap hari mesti aku geram + sakit hati dengan apa yang dia selalu buat..sampai aku rasa menyampah gila dekat dia...masa aku dok satu aras dan satu blok dengan dia..selalu jer aku bergaduh dengan dia..tapi pernah ke aku nangis dan pi mengadu dekat orang laen sebab dia dah buat aku macam tuh? pernah? adil ke?adil ke buat macam tuh?
  9. Bila dia tak dak duet..aku usaha untuk bagi dia duet aku dulu..even aku tau dia payah nak bayar balik...(bayar duet makanan dia..)kalau aku kumpul tuh..belanja untuk sebulan dah lepas) adil ke?
  10. dia tak pernah nak nampak keburukan orang yang buat macam-macam kat dia..dan lagi teruk daripada aku yang hanya kutuk dia depan dan belakang...tapi dia tak cerdik sebab nampak buruk aku jah...adil ke?adil sangat ke?

Ok fine..saat nih...dari saat nih...mulai saat nih...aku nak dia tau...aku lah gurl yang paling jahat sekali dalam kelas aku...aku suka kutuk orang..aku suka cakap lepas...aku suka buat orang terasa...aku suka kondem-kondem orang...dan aku nak dia tau...dia or anyone yang rasa aku nih tak patut dibuat kawan...sila ambek gap dari sekarang untuk start jauhkan diri dari aku...dan start untuk jangan rapat dengan aku...takut-takut..nanti apa yang dah jadi kat dia akan jadi jugak kat korang!!ingat...I'M THE BAD ONE!!

2 comments:

kukuchimachikumi said...

deabak~~~~

FiQa said...

yam3....

megapa kamu ni yam??

sbar banyok2...

heheh..

:)

Related Posts with Thumbnails