BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, October 28, 2011

~ aPa KeMaHiRaN yAnG aKu AdA? ~

Mood : 50-50..senang hati + susah hati + suka hati

Status : single..eh..ermm..tengah mengadap laptop + bukak fesbuk + dengar radio + sambil fail ada kat atas paha.

Haaa~~konon la kan aku bajet nak study sambil dengar radio + stalk dan like status orang kat fesbuk kan..hahahah~~serius sekarang not in mood nak study..even exam aku bagi semester nih penuh dengan subjek yang perlu dibaca + satu paper yang memang buat aku jadi down iaitu paper kalkulus asas~~ yeah~~tapi serius aku stress bila fikir pasal paper nih. Memang tak dapat aku nafikan aku sangat lemah dalam paper nih.

Teringat masa semester 3 foundation..sebab takut nak ambek paper kalkulus punya pasal, aku sampai demam. Sebab nak tau aku lulus ke tak paper nih, first time kot aku mesej lecturer dan tanya pasal result. Memang penangan paper nih terhadap aku punya emosi memang kaw-kaw hebat ah..sekarang pun, even aku tengah study subjek baca-baca nih, tapi otak aku asyek fikir pasal subjek kalkulus asas jer..

Kadang-kadang aku pun pelik, apa pasal ler aku takut sangat nak ambek paper nih..sampai aku pernah terfikir kot, kalau buleh drop paper..konfem aku drop paper nih..muahahah~~gila..padahal ambek course MATH..kepala hotak aku ler nak drop paper math jugak kan..ok aku gila...well..serius aku cakap aku memang bukan budak yang mahir dalam subjek math..dan sampai sekarang pun aku tak dapat nak kenalpasti aku nih sebenarnya mahir dalam bidang apa..

Well..kesian kan kat aku, kelebihan diri sendiri pun aku tak mampu nak kenalpasti..memang serius aku tak pasti apa yang aku mampu buat sebenarnya..macam aku tak dak kemahiran langsung plak...sedih plak bila fikir-fikir..aiseh...bila ler aku mampu nak buktikan aku pun ada kemahiran + kelebihan tersendiri, yang pastinya bukan dalam subjek matematik nih ..=(

p/s : berdebar~~terasa makin berdebar bila cuti dah nak habes...serius aku tak suka bila orang yang aku suka tahu bahawa aku suka dia...sila jangan tahu saya suka anda...

2 comments:

kukuchimachikumi said...

yam:ang budak pj..mahir sukan....titik

Qib said...

muu kemahiran memberi comfort kepada orang lain. juz macam aten...
nak cakap mu sastera// mungkin x.. tp mu hebat isu semasa.

ni bukan sebab mu x mahir kalkulus.. tp..
sebab orang x bertnggungjawab.. =(

Related Posts with Thumbnails