BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, October 25, 2011

aKu MeMaNg GeDiK...So WhAt?

yeah..aku memang gedik...so what? ada ke kalau masa aku dok menggedik aku kacau kau? ada tak masa aku tengah nak bergedik dengan mana-mana lelaki..then aku libatkan kau? fuhh~~poyo gila lah kau kalau kau nak cakap kau bagus sangat..sudah lah backstabber..buleh pulak kau nak blacklist aku sebagai perempuan gedik bajet macam aku tak dak maruah ler nih...excuse me~~gedik-gedik aku..aku tak dak sampai nak buat muka tak malu macam kau..sekurang-kurangnya aku tahu apa itu malu ok...sekurang-kurangnya aku tahu apa itu kawan...sekurang-kurang aku menjadi diri sendiri ok!!

Bukan macam kau...serius talam dua muka~~ sekurang-kurang bila aku menyampah..aku cakap direct..bukan macam kau..bermuka-muka + hipokrit...sumpah aku tak pernah jumpa orang macam kau sebelum nih...dan sekarang..baru aku tahu apa itu backstabber...apa itu bermuka-muka dan apa itu talam dua muka...sekali lagi aku nak cakap...aku menjadi diri sendiri ok..jadi diri sendiri..yeah..aku memang gadis gedik..sangat gedik...aku gembira dengan perangai aku dan aku gembira dengan hidup aku...stop lar being hipokrit dan busuk hati...

Sudah-sudah lar kau nak iri hati...so what kalau aku gedik? why not kau pun join aku jugak...menjadi gedik? hahahah~~ why??? kau takut maruah kau tercemar...come on lah...semua orang dah tahu kau tuh macam mana...semua orang dah kenal dah siapa kau yang sebenar...so what kalau aku gedik?????? pernah ker aku berpura-pura yang aku tak gedik????? YES aku memang gedik~~ puas dah hati kau??puas dah hati kau...bila aku buat statement nih???

Excuse me sayang...you know what? Makin aku kenal kau...makin aku tahu betapa buruknya perangai kau...makin aku tahu betapa hipokrit nya kau...makin aku tahu..betapa MALANGNYA aku terpaksa berhubungan dengan makhluk yang tak pernah stop untuk mencari keburukan orang + menilai orang...well...aku rasa kau patut nilai diri kau terlebih dahulu wahai SI TALAM DUA MUKA.. =)

p/s : so what kalau aku gedik? well...inilah padahnya bila aku menulis dengan penuh emo~~ aku pun terpaksa menjadi hipokrit depan kau yang sememangnya hipokrit...Oh My GOD!!

3 comments:

Qib said...

he... kau memang gedikk yamm....
gedik ngan hyun bin jer

Unknown said...

sy pon super gedik..
fav hobi kot bile jmpe lelaki kacak n tuff..*pnjg plak komen aq..sorry, terlebey sudah
;P

kukuchimachikumi said...

haha..i pn gedik tapi gedik bertempat ok...

i gedik sebab ad orng nak layan gedik i...

kan yam....

Related Posts with Thumbnails