BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, September 22, 2011

..DuNiA GoSsIp..

Pagi nih serius aku dengan cik rumet terbangun sangat lar lewat..lebih kurang dalam pukul 7.20 pagi kitorang bangun dari katil. Ces..last sekali suboh kitorang lebih kurang dalam pukul 7.30.. Paling macam haram sekali time lepas keluar dari bilik mandi, aku tercari-cari lar kunci bilik kat tempat besa yang rumet aku selalu letak kan. Punya lar aku cari sampai tengking-tengking rumet aku....

aku: weh..kunci bilik mana?
rumet: ade kan kat situ, atas tempat basuh baju tuh..

aku pun tercari-cari ler..tak jumpa...aku pun dengan berkemban towel teruih pergi kat bilik..mungkin rumet aku tak kunci bilik kot (aku fikir)..Ces~~sudah ler lewat...kunci tak dak..tak buleh masuk bilik pulak!! aku teruih kembali ke tandas..

aku: woii..tak dak pun!! ang bawak masuk sekali dalam bilik mandi kot..
rumet: mane ade..aku letak kat situ ler tadi

Masa tuh aku dah pelik dah..sebabnya..tadi aku memang nampak kunci bilik aku kat atas tempat basuh baju tuh..

BEBERAPA MINIT SEBELUM KEJADIAN

masa tuh aku tengah gosok gigi, dan sebelah aku pulak ada sorang kak india...jiran sebelah bilik aku..dia tuh tak betol sikit sebabnya suka senyum sorang-sorang..tapi bila jumpa orang dia tak senyum pulak..masam jer muka tuh...GILA...

Then...akak tuh pun masuk bilik mandi yang aku guna tadi..aku pun dah habes gosok gigi..aku pusing belakang nak amek kunci bilik aku lar...ehh...tiba-tiba kunci tak dak!!bodoh!!aku tercari-cari sekeliling raga budak-budak laen~~bodohnya....At last aku pun teruih ke bilik member aku dan solat suboh gajah kat situ...

Lepas jer solat, aku keluar dari bilik dan tengok rumet aku dah bukak pintu...rupanya dia pinjam kunci kat member aku yang sama kunci dengan bilik kitorang, tapi bilik dorang aras satu..aku dengan rumet aku, sambil bersiap tertanya-tanya di manakah letaknya kunci bilik kitorang..kitorang syak kak india yang gila tuh...Then bila tiba masa nak kunci pintu bilik kitorang (kitorang memang ada kunci pendua..) kak india gila tuh pun keluar jugak...lepas tuh tiba-tiba dia mai bilik kitorang...

si gila: nih kunci u'olls ke?
aku: haah..teruih amek..

dia pulak tanpa serba salah, dia blah macam tuh jer..HARAM betol lar perempuan nih!! macam nak sepak jer..buleh pulak buat muka selamba ja...bodoh betol!!^%$&..Rupanya pagi tadi cik rumet berebut bilik mandi dengan dia...hahahha..bodoh..dah lar senior tapi perangai macam haram..hahahah...tak matured langsung!!

*******
Dalam kelas...seth tan wat skandal kat aku...bengong betol...skandalkan aku dengan Mat Joe..sudah ler kawan aku tuh pemalu..dibuatnya dia segan nak cakap dengan aku lepas nih..spoil ler..aku bukan apa, just tak syok ah..jadi tak best ah kalo dia dah start segan kat aku tak pun aku yang segan dengan dia, nanti nampak sangat lar kami ada sumtin yang tersimpan dalam hati..dah tuh kalo-kalo rentetan dari skandal nih dia tersimpan sikit rasa hati kat aku..naiya~~hurmmm...tuh aku tak kesah sangat..aku kesah kalo aku yang terjatuh hati kat dia...waaaahhh~~naiya + parah + danger namanya nih...yaaaaaaaaakkkkk~~tak mo ah~~ aku tak deserve dapat dia...dia deserve dapat orang lagi baek dari aku...sorry broo...I tak nak ada skandal dengan u...tapi sekarang I memang layan jer skandal dengan u yang diorang cipta sebab I tak nak u jadi kekok dan I pun kekok..nih cara terbaek untuk lenyapkan skandal yang tak berasas nih...I sorry bro...hopefully u dan I betol-betol tak jatuh hati antara satu sama laen yerk~~muah..muah..muah,,

*******

Tadi ada pesta bulan~~asalnya tak buleh pergi sebab nak buat SDP, tapi sebab aku nak usha beliau..aku mintak excuse~~yeah~~bila kitorang nak balik baru ternampak beliau berbaju hitam..baju melayu mungkin..masa tuh kepala aku dah jadi macam apa jer..takut gila aku nak tengok dia..aku usha sikit-sikit jer...as conclusion aku kecewa sebab aku tak rasa dia perasan akan kehadiran aku kat situ...aku pun jadi gila sat (...) so aku perlu ilangkan gila aku nih dengan cara bergedik dengan member-member aku yang ada di sisi aku masa tuh..(untuk hilangkan rasa kecewa..kena bergedik dengan member) ok fine~~erase him from my mind..my heart..my soul~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails