BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, September 20, 2011

(....) bEcOmE nEw PeRsOn

Yaakkk~~nak menulis lagi nih sebab tengah free..heheh~~aku baru lepas tolong lecturer angkat barang, maklum lar dorang pakat-pakat kena pindah ke bangunan baru. Jadi sebagai seorang pelajar, jadi satu kepentingan lar kitorang pada saat-saat nih kan...aiseh~~penat kot, dah dua hari aku tolong lecturer, sampai lengan aku nih sakit sebab dah lama tak angkat benda berat-berat macam nih kan. Serius banyak gila barang diorang kot...

Ermm..semalam masa tengah wat preparation untuk SDP, set-set laki group aku tanya lar pasal guys yang aku minat. Dorang siap suggest lagi sapa yang bagus, baik~~diorang cakap aku tak pandai pilih lar konon..siap cakap aku tuh desperate nak kapel sebab tuh pakai maen kapel jer dulu tuh. Tak kira sapa laki tersebut...ewah-ewah~~asesedap jer cakap aku macam tuh yer..tapi aku tak lar cakap statement tuh salah sebab masa tuh memang aku kapel buat pertama kalinya kan.

Ok...bila terfikir balik semua benda nih aku jadi tak pasti, betol ke aku suka beliau...betol ke jodoh aku dengan beliau...ermmmm~~aku terfikir sampai aku rasa (siap tertido lagi), aku bukan betol-betol suka dia pun...aiseh~~konfius~~ke sebab aku takut orang tau aku suka dia? Ok fine...then just now~~aku terasa yang he has someone he love already...yeah..Ahhhhhh~~masa untuk terima kenyataan seadanya..walaupun dalam hati nih agak kuciwa sikit kan..tak pa aku tak kesah...biar je lar...aku nak start..betol-betol start untuk lupa dia..ameeenn~~

1 comments:

kukuchimachikumi said...

rajin demo mngupdate lo ni..

yam..mngkin sbb ang dh cite kt aq mybe rasa suka ang tu dh ilang pada dia....

tak pa..cri orng len....:)

Related Posts with Thumbnails