BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, September 18, 2011

~ MaKiAn ~

Makian 1 &*^%

Yeah..untuk post kali nih aku nk cakap pasal aku tengah bengang...bengang aku kat laki yang perangai hodoh macam seth tan nih tak habes lagi..bila terfikir balik, apa lar masalah dia nak cakap aku nih JANDA..padahal sebelum aku break, ada lagi kot dalam 5 orang klasmet aku yang dah lama break..Diorang tuh tak plak dia panggil JANDA. Tak pulak si seth tan tuh malukan dorang 5 orang tuh depan orang laen. Yang aku tak paham tuh, depan lecturer pun dia nak kutuk-kutuk aku..apa masalah dia sampai nak bitau kat semua orang yang aku nih dah break. S!$% + F*&^..Serius, bila terfikir balik semua benda nih, buat aku makin bengang dan makin benci gila kat dia ada lar..bukan benci dia, tapi benci kat perangai dia..rasa sakit hati sangat-sangat. Dah ler aku grupmet dengan dia...arghhhhhhhh~~menyakitkan hati sangat-sangat!! Sudahnya aku rasa satu maktab tau aku dah break..bodoh betol..bajet macam dia tuh bagus sangat lar...BODOH gila aku ada kelasmet macam nih..macam sial..mungkin aku tak secantik lagi 5 orang yang dah break, thats why kot aku kena kondem gila dengan seth tan tuh?


Makian 2 *&^%

Yang nih, aku tak dak ler nak maki..tapi aku just nak utarakan ketidakpuasan hati aku pada seseorang. Ermm...mungkin nampak macam aku bermasalah kan...sebenarnya aku bukan suka sangat nak bergaduh dan simpan benda yang aku tak puas hati nih. Tapi bila dah terdetik kat hati, aku terfikir jugak, apa pasal lar aku kena jumpa dan hadapi orang-orang yang macam nih. Yeah..hari tuh besday aku...dan tanpa segan silu dengan penuh keterujaan aku pun mintak hadiah aku kat semua orang yang aku rapat lar...just mintak sekadar suka-suka. Bukan niat betol-betol nak mintak kan. So, ada lar sorang laki nih, dia call aku tanya warna febret aku. Masa tuh aku tengah keluar dengan member-member aku kan. Pada masa yang sama dia tengah nak ngorat member aku yang sorang nih. Bila dia call, aku saja lar buat kecoh sikit, wat muka tembok cakap aku nak adiah dari dia. Pastu bila dia dapat tau aku bersama gadis idaman beliau, terus beliau menafikan isu hadiah tuh dan marah-marah aku. He said.."u teruk laa...siapa mau kasi adiah sama u..u memang teruk..." hahahah...deny habes-habesan larh...neway meh sini aku nak bagi tau...aku tak mo lar kat mu, aku just nak adiah jer dari mu...hahahah..tapi kalo setakat bagi adiah masa besday, boleh spoil kan turn u nak ngorat that girl, i pun tak mo lar adiah dari u...tapi kalo u nak bagi kat i, so i terima jer ok...neway don't worry la because~~I TAK AKAN ASSUME YANG PEMBERIAN ADIAH DARI U TUH TANDA U DENGAN I ADA HUBUNGAN LEBIH DARI SEORANG KAWAN YERK~~ =)


Makian 3 ^%$*

Yeah...sejak dua menjak nih, aku selalu sangat dikatakan sombong oleh beberapa orang guys kat maktab nih. Aku pelik jugak, sejak bila lar aku nih jadi sombong di depan mata diorang kan sebabnya semua orang yang kenal aku mesti tau yang aku nih hepi go lucky person dan suka cakap banyak. Cuma aku nih jenis kecoh dengan set-set aku jer lar. Kalo dengan orang yang aku tak rapat sangat, agak sedikit sushhhhah la aku nak sembang-sembang kan...karang orang cakap aku nih banyak mulut pulak..ye tak? Ermmm...isu sombong nih dah banyak kali ditujukan oleh guys-guys tersebut kat aku. Katanya aku nih sombong sebab tak tegur depa bila jumpa kat tengah jalan ke, bila depa o aku lalu sebelah menyebelah ke...Aisehh!! excuse me..tak kan lar aku nak tegur korang, korang lelaki kot, patutnya korang yang start dulu ok.. Kalo korang tegur aku, tak dak nya aku nak lari..mesti aku pun sembang jugak..haisshhh...kalo setakat aku tak tegur korang, korang dah assume aku sombong, ermmm~~ u'olls silap lar bro..u'olls tak kenal gua, u'olls cakap gua sombong...kalo gua buat tak kenal u'olls baru u'olls tau betapanya gua sombong dengan u'olls...nak ke gua wat macam tuh?


p/s: warna yang aku suka?warna-warna striking!! =)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails