BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, July 4, 2011

~~MoRaL dOwN~~

Adesss...aku sedih sebenarnya nih, sebabnya aku dah terkantoi dengan sorang member aku. Terkantoi siapakah orang yang aku suka tuh..cepat je dia teka...then aku tanya dia..wajar ke aku suka mr. arrogant aku tuh? Dia diam jer dan cakap yang dia hilang ingatan buat beberapa ketika. Cesss~~~yes...aku mengaku yang aku betol-betol malu nak bagitau yang aku suka mr. arrogant aku tuh. Tapi aku nih bukan jenis yang boleh simpan sorang lama-lama. Aku memang jenis yang suka story kat member-member baek aku pasal apa yang aku suka, apa yang patut aku buat, wajar ke aku ambek tindakan macam tuh and so on..

Cik Faten (member aku) cakap peratus aku nak dapat mr. arrogant sangat tipis sebabnya peluang aku nak kenal dia dengan lebih mendalam tuh sangat lar kurang. Cik Faten cakap aku perlu cipta peluang tuh kalau nak mr. arrogant tuh tau aku suka dan ada hati kat dia. Masa tuh, terus jer hati aku tiba-tiba jadi sebak gila...berair gila mata aku. Aku tak tau apa pasal aku jadi sangat tacing sampai nak nanges bila Cik Faten cakap macam tuh..Cik Faten tanya aku jugak, apa sebab aku suka dia...then aku cakap, aku suka tengok dia, cara dia, gaya dia..and so on...mungkin aku akan lebih rapat dengan dia kalau aku still aktif macam dulu .

Aku tak nafikan memang betol cakap Cik Faten tapi sekarang harapan memang tipis kalau aku nak dapatkan dia. Sebabnya kalau dulu dia selalu jugak kacau-kacau aku, adesss~~suka sangat tengok dia. Dah lar tadi terserempak dengan dia...dapat tengok dia dari belakang pun kira jadi lar. Sekarang nih kalau jumpa dia mesti aku tunduk jer..aishhhh...bencinya!! kenapa lar aku tak buleh jadi berani nak cakap..awak buleh tak kalau hubungan kita nih lebih dari seorang kawan?...aku tak mampu.aku tak kuat dan aku tak berani..why? sebabnya aku takut kena reject..yes..aku takut kalau dia cakap aku bukan taste dia dan dia tak pernah suka aku. Itu yang aku takut.

Walaupun dah nak masuk dua tahun aku suka dia (curang belakang EX) tapi aku belum ada kekuatan nak cakap macam tuh. Sakit weh..serius sakit bila kita suka sorang-sorang dan kadang-kadang kita rasa orang tuh pun selalu usha kita jugak..cessss~~sebaknya hati nih sebab terpaksa pendam jer. Cik Faten cakap..sebenarnya aku just minat jer kat dia, if aku nak tau dia macam mana, perngai dia macam mana...tuh baru aku suka dia..yes...satu ketika dulu, aku selalu nak tau kenapa dia moody je..kenapa dia hepi sangat hari nih.kenapa dia tak cakap sangat..

Adakah aku tak layak untuk dia sebab tuh aku tak mampu luahkan isi hati aku? Adakah aku bukan taste dia sebab tuh dia tak pernah terdetik nak dekati aku? Adakah aku sebenarnya syok sorang-sorang sebab tuh aku suka dia sangat-sangat? Huh...moral down!!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails