BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, July 5, 2011

~~I'm Happy~~

Hello-hello..=) apa khabar semua? ok aku nak buat pengumuman...ceewaaahh..macam penting sangat pulak. Aku dah kembali normal seperti sedia kala selepas memikirkan kewajarannya selama satu malam lamanya. So now..aku tak nak dah fikir pasal semua nih. Normal lar kalau kita tersuka someone kan. (tak normal nya kalau jadi macam aku yang cepat sangat suka orang) hahaha~~~gedik sudah~~~

Ok...lepas jer dapat tazkirah hati dari Cik Faten, aku dapat bernafas lar sikit dari kelmarin. Beliau cakap memang sakit kalau kita syok sendiri. Lagi pun, dia cakap aku tak tau hati budi mr. arrogant aku tuh. Jadi dia memang macam tak berapa nak syok sangat kalau aku masih lagi nak dekat mr. arrogant tuh. Mana tahu entah-entah mr. arrogant tuh dah ada skandal or dia tengah dok kenal hati budi seseorang which of course that person bukan aku.

Untuk tak nak bagi aku jadi sakit di kemudian hari, ada wajarnya aku melupakan si dia itu. Well...nak lupa tuh tak tahu lar aku mampu buat ke tidak. Yang aku mungkin mampu...just pretend yang aku tak pernah suka dia. Even, pada masa yang sama berkemungkinan sekerap mungkin aku akan bertembung dengan dia. Masa tuh, hati sajork yang mampu kawal tubuh badan, mata terutamanya dari terus usha dan meng'usha' mr. arrogant tersebut. Akhir kalam...aku akan berusaha untuk melupakan mr. arrogant dengan sebaiknya~~doakan kejayaan aku..=)

1 comments:

FiQa said...

alololo, sape la mr.arrogant kamu tu....hii~~

Related Posts with Thumbnails