BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, June 7, 2011

GiLa KoReA


Salam semua~~lama sudah tidak bersua muka dengan alam maya nih~~adesss...sekarang nih aku tengah gila cerita korea. Oleh sebab kegilaan tuh bukan hanya pada cerita, tapi aku juga gila pada hero dan heroin cerita tersebut. Aiseeh..macam laporan berita suda...

BEST SANGAT~~

Ni lar cerita Secret Garden~~sangat best~~

Both of them sama cantek dan sama padan kan~~ =)

Ni lar hero dan heroin cerita MY PRINCESS

Lepas jer habes paper exam hari tuh, aku decide nak tengok MY PRINCESS, then aku tengok sampai tak tido malam...padahal esoknya aku dah nak balik rumah..sudahnya...dalam bas aku tertido sampai bertembung kepala dengan orang sebelah aku. Adess~~malu aku..jatuh saham lar, tapi nasib lar aku pandai cover kan. Ok, berbalik pada cerita MY PRINCESS tadi...seriously aku memang syok gila tengok cerita tuh, aku gelak sambil hentak-hentak kaki..terjaga member aku yang teman aku tido malam tuh..heheheh~~sorry beb, ni lar padahnya kalau aku dah jadi taksub pada mana-mana cerita korea.

Dalam cerita MY PRINCESS nih, Song Seung Heon (HERO) sangat lar handsome dan taf~~betapanya aku suka tengok dia buat muka serius dan muka tak bersalah. Perghh~~memang aku suka lar, mata dia sangat cumil..Then heroin dia memang tak dapat dinafikan sangat-sangat lar cantek..Kim Tae Hee pernah pegang MISS KOREA..of course lar cantek kan. Memang lar majoriti yang cantek-cantek nih selalunya buat pembedahan plastik, tapi lantak depa lar, janji cara depa bawak watak dalam satu-satu cerita tuh yang penting. Pasal depa bedah ke apa ke..it's up to them la kan..

Lepas jer aku sampai rumah...aku baru start tengok cerita kedua, Secret Garden...perghhh...yang aku ulang dah berapa kali dah. Dalam cerita nih aku sangat suka gila dengan watak yang Hyun Bin bawak...sangat sweet + romantik. Lakonan dia ok lar...Ha Ji Won pun best..walaupun dia lagi tua dari Hyun Bin, tapi tuh bukan satu halangan untuk dorang berlakon dengan baik dalam cerita nih. Kalau nak tau sinopsis cerita nih, boleh lar korang jengok dramacrazy ke, dramatomy ke...nak tengok online pun ok jugak~~

Pada aku lar, dalam cerita nih jer aku rasa Hyun Bin nih sangat handsome...hahahah~~thats why Secret Garden lagi melekat kat hati aku beb~~nanti aku sambung lagi apsal aku obses sangat kat watak yang dipegang oleh HYUN BIN nih~~

1 comments:

Unknown said...

hurm...
xtaw knp aq xdo mood nk smbg tgk scret grden 2 weh...
aisyh..
@_@

Related Posts with Thumbnails