BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, April 28, 2011

~~AGAIN~~

Salam semua orang~~lama benar aku tak menjengah kat blog ni...sangat sibuk sampai tak sempat nak update blog. Dulu sibuk nak siapkan assignment, sekarang pulak sibuk dengan kawad istiadat. Semua nih semata-mata untuk perbarisan masa konvo set-set KPLI. Dalam banyak-banyak kelas, budak kelas kitorang lar yang paling banyak terlibat dengan konvo nih. Kalau tahun lepas kitorang kena siapkan dewan, angkat pasu bunga, susun-susun bunga, tapi kali nih kena berjemur tengah panas. Muka aku yang cerah nih pun dah jadi gelap balik!!Oh tidak~~!!

Ok, sedang asyek dok me'relaks'kan diri sebelum nak balik rumah jadi aku pun ber'online' lar sat. Ermmm..sejak kembali ke status single nih, belum lagi terfikir nak cari pengganti yang baru sebabnya hati nih rasa menyampah gila nak bercinta. Kalau dulu, bercinta memang best, dapat pulak kapel then break pastu kapel balik dengan orang yang sama. Walaupun sepuloh kali kena tipu, diperbodohkan, masih lagi nak kapel dengan si laki tuh. Pernah jer member aku cakap aku kena ubat guna-guna...hahahaha~~~wallahualam~~tapi kali nih memang aku tekad ah, menyampah + sakit hati...

Kononnya nak bagi peluang kedua, ye lar tuh..peluang kedua untuk ditipu dan diperbodohkan. Yang tak tahan nih, boleh pulak si pempuan nih merangkap kepada junior sekolah rendah sampai sekolah menengah. Unexpected beb!!Cisss~~se otai-otai aku, aku tau jugak sapa pakwe orang sapa laki orang, sapa yang single. Aku paling menyampah sekali bila dapat tau dia kapel dengan budak tuh dan pada masa yang sama dia masih lagi nak kat aku. Tak ke bodoh namanya..Aduh, kalau aku buleh bagi penampar, dah lama dah melekat kat muka laki gitu. Dasar tak cukup dengan sorang pempuan...neway, wajarkah aku tak memaafkan apa yang depa dah buat? Tikam aku dari belakang? Aku rasa, sangat-sangat wajar kot...

Ermm, aku harap sangat sampai bila-bila pun aku tak kan jumpa dua makhluk nih. Aku tak nak dah terjumpa or sengaja nak jumpa...Once aku dah betul-betul bengang dan benci kat dia, jangan lar ada sekelumit pun rasa sayang lagi dalam hati nih. Cukup lar banyak kali patah balik pada orang yang sama, orang yang tak pernah betul-betul menghargai kita seadanya. BENCI SAMPAI MATI...muahahahah~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails