BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, February 2, 2011

sEpTeMbEr vs nOvEmBer

Hooollaaa...sebenarnya aku memang bercadang nak online dekat rumah tok aku..dengan rasa bangga dan puas hati aku bawak lar berukband aku tuh. Elok malam jer teros bukak laptop, mengadap depan dia dan try connect internet. Caiittt...stress gila aku, masa cuti bulan doblas ritu ok pulak, laju kot tapi malam tuh nak connect pun tak buleh. Adesss~~ahaaa...baru aku teringat bil berukband tak berbayar lagi kot!! aiseh...elaun tak dapat lagi macam mana nak bayar? Agak-agak lar kan, tak kan nak bayar guna air liur kot..

My Cik Abang punya besday..

Ini aku punya bulan lahir..yeeyy..tua 3 bulan dari cik abang ok..=)

Ok..tak payah nak marah-marah dah kan sebab sekarang aku nak cerita pasal aku dan dia. Wow aku dan dia? Tak de lar, tadi masa tengah blogwalking terjumpa lar satu blog nih yang semua gambar pengantin jer..Cantek sangat dia ambek gambar...nanti kalau aku kawen,boleh lar upah jadi photographer aku dan dia kan...hahaa~~ Oleh sebab gambar-gambar tadi lar yang membuatkan aku terasa wah~~ nak jugak...i like~~

Seratus minit sudah berlalu kemudian aku bukak fesbuk...(bukan penggemar fesbuk sebenar) aku bukak pun sebab nak tengok kat group klasmet dan saja-saja nak usha my cik abg punya fesbuk. Sumpah...fesbuk dia sangat penuh dengan kawan-kawan aku, cikgu-cikgu aku pun dia add! Padahal dia pun jarang jer nak online tau tapi sangat gediks nak add mereka-mereka itu tau! Adess~~malu lar aku dengan my cikgu-cikgu. Mau jumpa nanty mesti kena jawab banyak soalan. Okeh..malas nak menstresskan diri ini (padahal tak stress pun) jadi saja lar seronok-seronok baca rahsia bulan kelahiran yang aplikasi kat fesbuk tuh.

Sebenarnya memang dah lama dah aku tau benda alah nih. Tapi saja lar, seronok kan tengok tentang perihal diri. Buleh buat banding beza benda nih betul ke tidak dengan diri kita yang sebenar kan. So, aku tanpa segan silu buat jugak untuk cik abg aku..Saja nak tengok dia nih jenis yang macam mana kan. Hahahaaaa...nak gelak pun ada, yang paling tak tahan, cik abg jenis yang suka duduk di rumah? OMG...padahal cik abg tak pernah lekat kat rumah ada lar...ermm...tapi banyak lar yang betol tuh...=) cita-cita doktor? ermmm, doktor cinta yang gatal sangat-sangat buleh lar...muahahahaaa...

Seriously persamaan kat situ banyak jugak betulnya tentang diri aku. Yes...aku sangat sensitif yang tidak di ketahui..Why? Entah lar, kadang-kadang aku lagi terasa hati kalau orang tuh lagi rapat dengan aku. Tapi terasa hati aku tuh sekejap jer masa proses nak jadi rapat kan. Aku jugak tak boleh nak nafikan aku bukan pengkritik sebab aku memang seorang pengkritik yang berkaki lebar ok!! Satu jer yang rasa tak buleh di terima dek akal di mana aku itu adalah sopan orangnya..muahahahaha...mesti pecah perut cik abg dan best friends aku dok bergelak nanti...cess~~tak guna korang ea..jangan nak ketawa sembarangan yerk!

Errrmmm..aku nak kata pendiam tak jugak sebab rata-rata yang kenal aku akan cakap aku banyak mulut dan suka bercakap. Mungkin masa aku berada kat satu-satu tempat yang aku tak kenal sapa-sapa, haaa...masa tuh memang aku diam. Aku akan cakap banyak dengan orang yang aku kenal jer..yang aku tak berapa kenal nak senyum tanda kasih sayang tuh buleh lar. Hahahahaaaa....Hurmmm..tak dapat dinafikan aku sangat teliti, juga cerewat dalam nak buat satu-satu kerja. Bukan apa, bagi aku kalau tak sempurna, alah renyahnya~~tolong kemas sikit buleh? aku jugak memang agak sistematik lar..

Last but not least, yerk...itulah hobi aku...=) suka sukan dan bersukan, suka melancong sangat-sangat dan agak suka jugak hiburan yang tidak melampau yerk!! Neway tak nak lar hurai panjang-panjang~~

2 comments:

al_hakim said...

ala..jun tak de ke?hukhuk

Azuan said...

yes! november mmg terbaik...hahaa

Related Posts with Thumbnails