BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, December 3, 2010

tErImA kAsIh =CiK AkyN=

Huhu...baru nak update blog..pemalas betol lar semenjak aku start tengok citer korea yang aku baru beli nih. Ces, betapanya aku obses sampai dah kena sound dengan mak aku sebab asyek 24 jam ngadap laptop jer. Maksudnya, aktiviti yang wajib macam mandi, makan n solat tuh aku tak skip lar. Hesh, ni tak laen sebab berjangkit dengan adik aku lar nih sampai buleh ketagih nak tengok citer tuh.

Sebenarnya ada banyak sangat tajuk yang nak aku hasilkan tapi agak sedikit terbantut nafsu menulis aku nih. Sebabnya, yeah~~ mood aku memang senang sangat terpengaruh kalau citer korea yang aku tengok tuh tak mampu aku habeskan dengan segera. Haaa....amalan macam nih tak bagus yer, jadi usah tiru perangai huduh nie ok!! =) Jadi, insya ALLAH, lepas jer habes tengok citer korea nih, aku akan menggalakkan jari nih untuk terus menaip di sini.



Di kesempatan ini (jadi skema jap) aku nak ucap banyak-banyak terima kaseh buat CIK AKYN yang tanpa rasa segan silu bagi award kat aku. Award ni aku dapat secara tak langsung sebab aku dah jadi follower dia yang ke 200. =)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails