BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, November 7, 2010

SaTu KeTiKa DaHuLu..aKu PeRnAh MeMiNaTiNya..

hik3...lama gila aku tak update halaman blog aku nih..sorry lar yerk sebab ini semua gara-gara internet kat maktab yang sampai sekarang masih lagi dalam proses penyelenggaraan. If aku ada berukband konfem aku online jugak untuk update blog ni tau. Alasan yang kedua pulak, aku sangat sangat sangat sangat sangat sibuk sebab sekarang nih tengah exam. Last but not least..aku ada hamster yang sangat cumil...=)

Ok, nih pun oleh sebab perasaan malas nak study, aku gagah jua tangan dan mata aku untuk teruskan mencatat sesuatu kat entry kali nih. Firstly, aku nak ucap bebanyak mekasih dari jiwa ke raga buat my rumet sebab dia sudi meminjamkan aku berukband dia. (dia lar silencer yang kuat study) hahahahaha..tapi kesian kat rumet aku nih..menangis bagai nak rak sebab kucing yang dia paling sayang kat maktab nih dah menghembuskan nafas yang terakhir dua hari yang lepas. (sila tumpang + pakat-pakat simpati ok)

STORY YANG SEBENAR UNTUK ENTRY KALI NIH..


Tadi aku tengah dengar lagu kat carta era..tiba-tiba terdengar satu lagu yang bertajuk INILAH CINTA dari si AKIM nih..adeh, teringat kisah masa tujuh bulan yang lepas. Masa nih nafsu gedik tahap dewa muncul tiba-tiba sebab tengah single kan. Serius gila kot...kesan dari tersingle seketika tuh membuatkan aku tergedik dengan seseorang. Aku nih pulak memang jenis yang suka gila ngusha laki. Apa lagi...punya la aku minat kat beliau sampai aku tersuka sangat lagu nih.

Gila psiko aku masa nih...asyek-asyek lagu AKIM nih jer yang aku pasang. Stress jugak si rumet dan kawan-kawan yang laen sebab masing-masing dah naek borink dengar lagu yang sama kan. tapi nak buat macam mana..dah aku suka kan..redha jer lar ea wahai kawan-kawan~~


Bila fikir-fikir balik, baru aku terkesan sesuatu...aku akan suka dan obses dengan lagu-lagu yang liriknya sesuai dengan jiwa dan situasi aku..aku jugak memnag cepat minat lagu yang masuk dengan jiwa aku, macam rock, balada...=) kesimpulannya kat sini, aku akan hayati lirik lagu dulu sebelum aku obses gila dengan lagu tuh..=)

1 comments:

Qib said...

yam sapa yang mu minat tu..
ak tau ker.
ke ak x ingat? hah??

Related Posts with Thumbnails