BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, October 11, 2010

aKu DaRaH AnAk MaLaYsIa

..Aku darah anak MaLaysia..

eh, awat ni tiba-tiba cakap pasal anak malaysia? hah..sebab aku anak malaysia lar, darah melayu warganegara Malaysia..tok sah nak tanya apa-apa lagi, meh sini aku nak start cerita ok..Macam nih kisahnya..nak dijadikan cerita, aku nih insan lemah lagi hina nih telah terlupa beberapa perkara yang tak sepatutnya aku lupa.

Oleh sebab aku excited sangat nak bagi semangat kat adik aku sebab dia tengah exam, so aku pun nak ler balik rumah. Lagi pun, baru lepas siap semua assignment, so nak jugak release tension kan. Aku pun decide lar dengan Bro Alip, nak balik sekali, kebetulan pulak masa tuh Ain pun nak balek Perlis jugak...nak jumpa cik abang dia kan, so kitorang pun decide nak balik sama-sama. Farah a.k.a rumet cik Ain lar yang hantaq kitorang ke stesen bas..

Seriously aku memang siap gila bapak awal ah..tak tidoq petang kot..nak kata punya excited nak balik rumah kan..before nak ke stesen bas, farah g stesen minyak..jadi aku berkesempatan lar nak ambek duet sebab adik aku nak pinjam kejap. Ok..elok masa nak keluar dari keta..kaki aku terstop..why...yeahhhh..sebab aku terlupa nak ambek purse!!!ces...cari punya cari sampai call my rumet..rupanya..purse aku ada kat orang laen. Why? sebabnya pagi tuh aku terlupa lagi nk ambek kat beliau.

Yeah..oleh sebab bimbang terlepas bas jadi kitorang langsung tak patah balik dan aku pulak masa tuh hilang + tenggelam punca. Cessss~~~akhirnya aku pulang tanpa sesen pun dalam paket.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails