BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, November 27, 2010

..bErTuAh PuNyA ADIK!!..

Wah...serius kot dah lama gila aku tak landing kat sini. Lepas jer balik dari maktab, terus aku menetap kat kampung aku. Maklum lar..dah asyek kena panggil dengan Adik Mia aku tuh..asyek-asyek...

''Bila nak mai rumah wan?''
''Ermm...tidoq la sini, paling kurang sehari je ke..''
''Alang-alang pakcik ada sini, meh lar tidoq sini..."

Menyampah betol aku..ada ke patut dia menggunakan ayat di atas untuk menggoda aku tidoq kat rumah tokwan aku...cesssss....=( At last memang aku tidoq sebabnya..bukan tergoda, tapi sebab tak tahan!! aku dengan adik Asiah, memang maki dia habes-habesan lar...sebok betol...(maki dalam hati jer...hehehe) Bukan aku tak nak tidoq kat sana..tapi aku nih jenis tak suka sangat nak tidoq kat rumah tok aku if pakcik aku balik.



Aku jadi segan dan aku rasa seolah-olah mengganggu dorang jer..tapi tak pe lar..aku redha jer..
Maklumat tambahan = masuk hari nih, dah 4 hari dah aku tak bercakap dengan dia...sebabnya..pantang betol aku kalau orang nak mintak tolong dengan cara kasar..memang aku pantang..mengungkit pulak tuh, menyakitkan hati ada ah...poyo jer lebih..Apa yang aku tak suka semua dia buat,thats why aku bengang gila kat dia. Dah lar mintak maap pun tak..so jangan harap lar aku nak bertegur sapa. Huh..

Jadi...hari nih aku baru sampai rumah...yiipppeeee...seronok..lagipun aku rindu sangat dekat my hamster..kesian dia..sampai hati aku tinggalkan dorang sedangkan aku bergumbira di rumah tok aku..hehehe..

2 comments:

kukuchimachikumi said...

ntah2 hamster ang dah mati??


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Qib said...

hehe..

apa punye mak daaa

Related Posts with Thumbnails