BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, September 20, 2010

SeRoNoK tEnGoK oRaNg JaDi RaJa SeHaRi KaN..

Waaaaa....kali nih aku terpaksa balik awal sehari dari orang lain. Aku jeles jugak kot bila adik dan kakak aku balik hari Sabtu. Aishhh...tapi demi menghadiri majlis perkahwinan kakak Yuni, pada hari Sabtu lepas, bertarikh 18 September 2010..jadi aku balik maktab awal jugak iaitu pada hari jumaat. Lagi pun memang kitorang dah berjanji, (aku, cik Anis, cik Tiqah, cik Anis dan Bro Ashraf) nak pergi makan kenduri sama-sama.

Ini Yuni dan cik pengantin..comel tau..i like~~

Bayangkanlah, aku terpaksa bermalam di bilik Faten sebab bilik aku dah jadi stor...Ok, fine..sebenarnya aku memang bukan jenis yang suka makan kenduri. Selalunya kalau ada orang panggil makan kenduri, konfem ayah aku sorang jer yang pergi. If ada kenduri adik beradik atau jiran terdekat jer aku akan pergi tapi itu pun bergantung pada keadaan.

Jadi, aku dah decide untuk berubah..yeeee haaaa...pergi makan kenduri sebab nanti kalau aku kawen tak dak sapa nak mai kenduri aku - ayat tok aku. Waaaaaa~~

Kitorang naek kereta Ashraf dan kami nih seolah-olah di iringi oleh dua pengawal iaitu Bro Alip dan Bro Azraf. Maklum lar, masing-masing bawak motor, sorang ada belakang kereta sorang lagi ada kat depan kereta. Gila, terasa macam jadi raja pulak, memang terbaek dari ladang nih. Sampai nya kat rumah Yuni, gila berpeluh aku, bak kata Bro Alip, macam orang kerja kontrak pulak. Alahaaaaaiiiii~~

Wah..nak mencapap sebentar walaupon sedang dikutuk oleh budak-budak lelaki.

Dari kiri cik Faten, aku, cik Anis dan cik Tiqah..perghh..masing-masing tengah excited tuh..

Kami bersama cik Yuni selaku tuan rumah..

Sudahnya, aku, cik Faten, cik Tiqah, dan cik Anis nih pakat-pakat dok excited dok bergambar atas pelamin. Kalau boleh kami nak bergambaq dengan pengantin lagi. Bajet macam kitorang nih member kepada pengantin perempuan jer..padahal member adik pengantin jer pun...gila bapak poyo..hahahhaa~~alamak..nak buat macam mana..dah tengah excited kan~~

5 comments:

Anip™ said...

seronok tgk org ker..tringin nk jd raja sehari..hehhe

kukuchimachikumi said...

hehe...terbek kot pelamin kak yuni...

look like cm pelamin my auntie dlu..

santik tau akak yuni ni...

nek tol seri pengantin

SyerAgh said...

sonok2.. lg sonok lau kita ada kat atas tu

PinQib said...

haha. xsseronok pun. seronok makan nacik minyak

Anonymous said...

whoa...gmbaq aq kt blog yam..

Related Posts with Thumbnails