BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, July 17, 2010

SLOT SAMARINDA : LaiLa AsYiKiN

Ok, oleh sebab terlalu borink kat sini jadi aku ambek keputusan untuk pinjam berukband Cik BJY dan layari web TV3. Sedang asyek mencari benda-benda yang best untuk ditonton, tiba-tiba terpandang satu cerita dalam slot samarinda. Actually aku tak pernah pulak tau yang tentang kewujudan cerita nih kat TV3 tau. Bila aku tanya member aku, dorang cakap cerita nih cerita baru dan buleh la tahan bestnya kan.

Jom tengok kat sini!

Aku tengok online kat internet sampai lar episod 7 kot, kalau tak silap aku lar. Baru hari nih aku baca sinopsis cerita nih kat sumber-sumber yang buleh dipercayai. Cerita nih buleh tahan best sebab ada Fahrin Ahmad, tapi dalam cerita nih dia tak berapa smart sangat. Mungkin watak yang dia pegang sebagai PA kepada si Mikhail tuh, jadi tak buleh lar nak smart sangat kan. Geram jugak aku pada Mikhail tuh, sampai hati kawen baru tak bagitau kat Laila langsung. Dah tuh, siap menipu lagi cakap busy dengan kije lar, apa lar..yang si Ikhmal tuh pulak ikut jer majikan dia tuh. Nak bukak mulut salah, tak bukak pun salah, serba salah jadinya si Ikhmal tuh.

Fahrin Ahmad pegang watak Ikhmal selaku PA Mikhail dan kawan kepada Laila.

Nih lar Laila Asyikin yang merupakan watak utama dalam cerita nih.

Geram aku bila tengok cerita yang macam nih, sebab aku memang tak suka la. Walaupun cerita dia best, tapi cara mesej yang nak disampaikan tuh buat aku sedikit tak suka. Apa-apa pun aku suka jugak lar cerita nih kan dan aku sangat excited nak tau pengakhiran cerita nih macam mana. Selalunya aku nih payah nak minat mana-mana drama kat slot samarinda yang ditayangkan di TV3 nih.


2 comments:

mira_nas said...

x ske pon tgk smpe x angkat langsung bontot.. hehe..

azuan said...

aku tgk jugak..
heroin lawa hahaa...

Related Posts with Thumbnails