BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, July 19, 2010

AKU BEBAS : bAnTaL pElUk TeRtInGgaL Di DoRm J


Aku sedih nih sebab semalam aku tak dapat tido dengan batang a.k.a bantal peluk aku tau tak. Sedih punya pasal sampai semalam tertido pukul 2 pagi, aku sendiri pun tak tau apa puncanya sampai aku buleh terlupa batang kesayangan aku tuh. Perasaan aku semenjak tertinggal batang nih, jadi tak senang duduk macam kuceng nak beranak jer. Waaaaa.....batang, aku nak hang jugak tau tak.

Inilah tempat batang diabaikan oleh aku! isk3..sedihnya..IMY

Oleh sebab terkenangkan si batang, jadi aku nak ceritakan serba sedikit kewujudan batang dalam hidup aku. Batang nih wujud sejak aku dok kat maktab masa sem 3 foundation. Batang nih aku suruh Cik Yusra beli kan untuk aku sebab masa tuh dia tengah bahagia keluaq date dengan buah hati kesayangan dia kan. So boleh dikatakan batang telah dipilih dan di teliti oleh beliau dan buah hati beliau lar. Kira umo batang bersama aku dah masuk satu tahun lar.

Sepanjang batang menjadi milik aku, setiap malam aku tido bersama dia. Kadang-kadang dia asyek jatuh jer dari katil, hehehhe...tapi aku tarik bagi dia tido atas katil balik kan. Kesian jugak dekat dia, asyek tersadai atas lantai sebab aku nih tido ganas sangat kot. Aku memang nyenyak sangat tido kalau ada batang. Haaa...apsal dia nama batang ea..ini semua gara-gara Cik PinQib, dia suka panggil bantal peluk tuh batang. Sebab tuh lar sampai sekarang batang sangat sinonim pada aku dan aku tetap nak cakap lagi yang aku memang tak buleh tido tanpa batang..hu waaaa...kecik-kecik dulu, aku tak dak bantal busuk ok, jadi batang bukan bantal busuk walaupun dia dah agak lembik!

Merajuk sebab Cik Faten tak nak teman aku ambek kan batang..=(

Tadi aku memang excited sangat nak pergi ambek batang kat Dorm J tapi malangnya Cik Faten suruh aku ambek esok jer batang tuh. Cik Faten cakap batang bukan nak lari pun kalau aku ambek lambat. Aku sedih sangat sebab aku rindu kat batang! Ok, aku harap esok aku dapat batang jugak-jugak!!!

2 comments:

Yuki KumikO said...

"batang" tu name die ker??
*0*

Azuan said...

aku takde bantal peluk..huhuu

Related Posts with Thumbnails