BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, July 17, 2010

AWAS JAUHI KAMI : hArI kEtIgA dI sInI

Sejak hari khamis dikuarantin, sampai lar hari sabtu, dah masuk tiga hari dua malam aku bercuti kat sini bersama 8 orang yang laen. Memang sepatutnya ramai lagi yang kena join, tapi Cik Tiqah dah balik Kelantan sebab dapat mc selama 5 hari. Cik Mimi pulak baru balik tadi sebab kecemasan yang melibatkan family dia. Cik BJY pulak dia teman Cik Mimi ke stesen bas dan mengambil peluang keluaq sebab nak pergi CS kejap.

Cik Anis pulak baru sampai maktab pagi tadi lepas berehat kat rumah. Cik Sakinah pulak balik rumah sejak hari first kami semua kena duduk sini. Jadi buat masa lar yang tinggal hanyalah 6 orang saja. Kalau nak kata boring tuh, tak yah cakap lar sebab memang boring sampai tak tau nak buat apa dah. Kerja aku pun asyek online, blogwalking dan berblog saja. Boring jugak lama-lama sebab setiap hari dok kat bilik nih dan tak leh nak pergi mana. Bila tenung-tenung balik, sadis jugak hidop aku kat sini kan.

So meh sini aku nak ajak korang tinjau keadaan hidop aku sepanjang berada kat DORM J nih yer. Bukan apa, bak kata orang melayu, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Eceh, macam orang tak berkemampuan pulak aku bercakap kan..ok! Jom tinjau...

Kesunyian Dorm J yang berjaya kami takluki buat masa nih.

Inilah katil sementara aku sepanjang berhidop kat sini ok!

Tugas aku setiap hari dah berubah : online atau tido? mesti pilih antara dua.

kalau korang nak tau, ni lar makanan yang kami makan semalam, erk..orang sakit mana buleh makan mewah-mewah ok!

Makanan free, sedap jer kami makan, berselera jugak walaupun tak mewah tau!

Ok, tamatlah sudah sesi tinjau meninjau untuk hari ini ok. Kepada korang yang sakit atau demam-demam, segeralah ke klinik atau hospital yang berdekatan. Kalau boleh elakkan dari demam or simptom yang korang alami tuh berjangkit pada orang-orang di sekitar anda. Bukan apa, kalau tak berjangkit, tak dak lar korang kena kuarantin macam aku nih kan. Lagi pun sekarang nih musim demam kot, tuh pasal ramai sangat yang demam kan? Aku tak demam ok, just batuk-batuk dan sesak napas saja. =)

5 comments:

azuan said...

aku pun batuk3 aje...huhu

Qib said...

huhu// penin larr..

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Salah bontot ke selipar?


The reveal of BVLgarigirl

mira_nas said...

hohoh.. sejak bila jadi karam singh walia??

Unknown said...

comey belog mu yam...
ske lgu 2 gak...
ade harima -kun ..
nak gak harima!!!

si para para said...

oh sadisnya...macam kena ddk dalam penjara je...

rajin2 makan ubat ye..hehe

Related Posts with Thumbnails