BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, July 22, 2010

EMO FACE CONTEST

Pagi tadi Cik PinQib kecoh-kecoh cerita yang dia tido lewat, dalam pukul 3 pagi macam tuh. Aku pun tak sure dia buat apa sepanjang minit sampai lar pukul 3 pagi tuh kan, then dia cerita lagi yang dia masuk EMO FACE CONTEST yang dianjurkan oleh Lynn nih. Aku pun wish gudluck pada dia tapi sekali dia cakap kat aku, Cik Yusra dan Cik faten...

"Ok, aku nak korang pun masuk jugak! Kita kan blogger kena lar join contest macam nih,"

Aku mulanya buat bodoh jer, tapi cara dia cakap macam bersungguh nak aku join contest nih kan. So aku pun bukak internet dalam kelas dan terus bukak page Lynn. Ok sekarang aku dah bersedia nak sahut cabaran nih! Meh sini kita baca syarat-syarat untuk join dan menang contest nih yer..huhu..rasa macam aku pulak yang teruja lebih nih!

Syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut :

* Warganegara Malaysia (senang nak bagi hadiah)
* Kena Follow Lin supaya senang korang tahu gambar korang terpilih atau tak..
* Gambar mesti Home Alone..Maksudnyer tiada gangguan orang lain..harap
maklum..muahahaha..
* Gambar korang tu edit boleh,tak edit pon boleh..
* Korang kene buat satu entri khas untuk contest ni dan ceritakan mimik muka apa yang korang tengah
tunjukkan tu..
* Jangan lupa letakkan banner yang boleh didapati di sebelah kanan blog Lin tu di Blog anda..(Link kan banner
tersebut ke Blog Lin)
* Due date untuk menghantar gambar anda berakhir pada 25 Julai 2010..so...cepat hantar..!!
* Bila korang dah bersedia nak
submit gambar tu,sila paste kan link korang kat comment box keyh..^_^

Selepas dari tarikh tutup tersebut,beberapa peserta akan terpilih ke
peringkat seterusnya..Sesiapa yang terpilih akan dimaklumkan pada entri Lin yang akan datang..
Pemenang akan menerima (_______________) hahaha..
rahsia..!!syhhh..!!


Huduh betol gambaq nih..emo punya pasal..hahaha..tengah frust nih..

Gambar nih merupakan wajah aku semasa tengah marah, hesh baru aku tau betapanya huduh aku di saat tengah marah! Aku pernah jadi terlalu emo sangat semata-mata sebab tak dapat join beberapa orang member aku yang nak survey rumah anak yatim yang kami bakal pergi untuk program BIG a.k.a Bina Insan Guru. Ok, kalau hampa semua nak tau, macam nih lar muka kecewa, marah dan frust aku bila Ketua Kumpulan aku cakap,

"aku rasa, ajk pengangkutan tak pergi pun tak pe kot,"

Padahal, masa tengah dok berdiskusi tuh, asyek aku jer yang angkat tangan, menawarkan diri untuk ikut sama survey rumah anak yatim tuh. Bila dengar macam tuh, bukan setakat marah jer..hilang teros mood nak teruskan perbincangan. Diam terus aku sampai lar dorang tamatkan perbincangan. Aku nih, siap tebalkan muka depan lecturer lagi, sepanjang hari tuh sebab excited nak ikut kan. Selepas kejadian tuh, aku tekad yang aku tak nak dah cakap dan sembang serta nak bantu Ketua Kumpulan aku! Memang marah betol aku tau, tapi at last baru tadi kot aku tolong dia isi nombor talipon classmate aku yang laen..adeh..apa ke bengongnye aku nih!!

Ini semua sebab aku nih memang mudah sangat nak jadi emosi..kadang-kadang kalau aku bercakap tuh mesti ramai orang cakap aku emo. Tambah pulak kalau suruh aku cakap pasal isu semasa. Konfem emo jer cara dan gaya percakapan aku tau. Memang aku nih merupakan seorang yang cepat marah, tapi aku nih mudah memaafkan sapa-sapa yang bersalah dengan aku. So 0-0 lar kan lepas tuh dan aku bukan jenis pendendam yang suka simpan dalam hati yer..=)

Ok, tamatlah sudaaa....

6 comments:

ciklabahlabah merakkayangan merpatiputih said...

yay jd org 1st komen..

Qib said...

eleh.. yam.. qibum da kelik dah iklan snickers hunger yam. hehe.. xpe.. da emo da tu.. try anto komen lg skli

lyn said...

Pict diterima..^_^
terima kasih sudi join contest nie yerr..^_^
Gud luck keyh..^_^

lyn said...

pict diterima..^_^
thankz 4 joining dis contest..^_^
gud luck keyh..^_^

anis said...

yam emo la,hik3

nazirulhazwan~ said...

klu hadiah dpt percutian 3h2m ke las vegas kompom sy join, hee :)

btw, visit blog sy k, entry khas utk wanita : nazirulhazwanws.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails