BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, July 16, 2010

AWAS JAUHI KAMI : aKu TeLaH dIkUaRaNtIn!!

Sedih giler sebab kena kuarantin selama satu minggu bermula semalam dan akan berakhir pada hari rabu nanti. Alamak, ini semua gara-gara sakit tekak aku dan simptom-simptom ini turut melanda rakan-rakan aku yang mengalami demam panas. Aku nih bukan sakit tekak jer, siap sesak napas lagi. Aku sedih siot sebab cadangnya minggu nih aku nak balik rumah, tapi bila dah kena kuarantin nih konfem lar aku tak dibenarkan balik rumah kan. Miggu lepas pun aku bercadang nak balik tapi malangnya kaki aku terseliuh kan. Sepanjang dikuarantin nih, kami diberikan makan percuma dan terpaksa tinggal di dorm J.

Thanks Cik Google..inikah rupa VIRUS IP2D?

Nak tau tak majoriti budak kelas aku mengalami keadaan yang sama kecuali 5 orang saja yang terselamat dari malapetaka nih. Yang terselamat tuh, Cik Yusra, Cik Kala, Cik PinQib, Bro Paan, dan Bro Ho. Dari 23 orang pelajar IP2D, sekarang dah jadi 5 orang! Gila bapak, nih memang simptom yang sangat menakutkan! Hari first dok sini, macam apa jer sebab laptop buat hal. Aku da pasrah dah sebab laptop tak leh on tapi oleh sebab sokongan rakan-rakan aku off jugak laptop dan tunggu untuk on pagi nih. Alhamdulillah, akhirnya my laptop sudaa sihat baaaa!!!

Kalau dah laptop sihat, bila pulak tuan punya laptop nak sihat kan. So aku harap korang doakan aku dan rakan-rakan supaya cepat sembuh tau dan diharap kami semua tak dijangkiti virus apa-apa tau. Buat cik PinQib dan Cik Yusra aku harap masa tengah hampa dua orang makan sdedap-sedap tuh, jangan pulak lupakan kami kat sini! Lagipun sekarang Theta Pie tak cukup korem kan..Kuang3..

1 comments:

amira said...

x include akukah.. oh..ini tidak adil!!huhu

Related Posts with Thumbnails