BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, June 9, 2010

SoNy ErIcSoN C905

Huhu..aku sekarang sedang melepak di rumah tok aku a.k.a kampung aku lah! Tiba-tiba hati aku jadi sebak tau bila tengok sawah padi yang lawa-lawa tengah terbentang luas kat belakang rumah tok aku. Ermm..aku jadi rindu sangat nak mencapap dengan buat muka bajet aku bergambar macam model yang SS a.k.a Syok Sendiri. Tapi malang sekali handphone kesayangan aku yang baru berusia 4 bulan 22 hari sekarang masih dalam kilang. Ini semua sebab sony ericson tak tahan lama macam nokia (padahal aku nih kasaq sangat, asyek jatuhkan handphone jer), huhu. Kalau aku pandai jaga handphone, lemah lembut macam gadis ayu gitu konfem handphone aku sekarang bahagia dalam genggaman tangan aku tau! Erk, aku bukan menyesal nih tapi tengah mengenang naseb malang C905 dan jasa-jasa beliau sepanjang berhidup bersama aku, selaku tuan yang dia sayang.


Saat-saat bahagia masa nak beli C905, first hand neh!!

Banyak sangat jasa dia sepanjang 4 bulan 22 hari nih. Antaranya ialah jadi peneman aku dikala sunyi, aku selalu on radio bila aku bosan. Cik C905 jugak banyak simpan lagu yang aku rasa best untuk jadi halwa telinga aku tapi sejak cik C905 tak dak hati aku jadi punah ranah nih, sobsob..Cik C905 jugak menabur bakti bila penyakit SS aku datang secara tiba-tiba. Aku pun tak mampu nak huraikan banyak mana jasa Cik C905 pada aku. Bukan apa, aku rasa nak mengalir dah air mata aku nih! (hehehehe). Aku harap Cik C905 sembuh dengan segera dan mampu bersama aku kembali dan meneruskan baktinya bersama aku sehingga akhir hayat beliau.


Gembiranya ada C905, bulih ambek gambaq gedik macam nih..




3 comments:

Heidiklumwannabe said...

Dulu pernah ada satu sony ericson kaler oren, tapi kena curikk wuuuu
rindu ringtone dia yg telilit tuee TT

hans said...

best gila hp canggih

p/s : p/s : Hans Kamsah Bila Bercakap Mesti Dr.Fadzilah Kamsah Rasa Macam Nak Bersara

pearl apple said...

hans >> best la sangat, frust nya aku!!

Related Posts with Thumbnails