BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, June 11, 2010

..BoLa Oh BoLa..

Ermm...banyak betul iklan kat TV yang semuanya nak raikan kedatangan musim PIALA DUNIA 2010 yang tengah hangat kat afrika Selatan. Aku bersyukur jugak lar sebab match start musim cuti, jadi aku berpeluang lar nak tengok kat TV kan. Seronok lar sebab bila dah start musim bola, ada can lar nak cuci mata..hahaa..gurau jer ok! Paling best bila team yang aku sokong tuh berjaya jaringkan gol, perghh...memang aku bersorak sakan lar sampai nak pecah anak tekak. Aku ingat lagi, masa aku Form 4, aku dengan my sis bersengkang mata lar nak tengok bola sampai jam pukul 5 pagi baru aku tido. Ayah aku pulak bengang betul dengan kitorang sebab sanggup berjaga semata-mata nak tengok final match.

Aku paling suka lagu tema FIFA WORLD CUP tahun nih, best betul.

Ermm, dasyat betul, naseb lar masa tuh belum ambek SPM lagi. Esoknya, bila masuk kelas aku bersyukur jugak lar sebab cikgu-cikgu ramai yang tak masuk kelas sebab ada kerja sikit. Apa lagi, aku ambek kesempatan lar merehatkan mata aku yang kuyu gila. Sebelum aku tidur tuh, aku cerita lar serba sikit kepuasan aku tengok bola sampai tak tidur, maklum lah bangga lar, aku kan perempuan tapi minat bola. Haish, rasa macam lucu jer, sebab dalam family aku, ayah aku jer lelaki tapi kami adik beradik memang peminat sukan bola sepak! Bayangkan, aku nih pernah menangis sebab team febret aku kalah padahal masa tuh usia aku baru darjah 1.

Bagi aku sukan bola sepak memang dah agak sebati dengan jiwa aku. Paling tak boleh blah bila hobi tonton perlawanan bola sepak makin best sebab pemain-pemain pulak ada rupa. Eshh, dasyat jugak aku nih kan, sambil menyelam minum air rupanya! Apa-apa pun, aku nak ucapkan majulah sukan untuk negara!

Yang nih tak payah cakap lar, konfem ramai dah yang minat kan.




0 comments:

Related Posts with Thumbnails