BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, June 19, 2010

pErLu Ke SyOk SeNdIrI..

Sebenarnya tajuk entry nih merupakan satu penyataan yer, walaupun bunyinya macam satu pertanyaan. Aku harap korang tak salah paham bila terbaca tajuk di atas ok! Berikut merupakan list syok sendiri aku yang aku rasa aku sendiri dah tak mampu untuk mengelak lagi, cewahh bukan maen lagi aku bermadah kan.
  1. pertama = aku suka perasan yang orang tengok aku bila aku tengah bawak motor atau tengah memandu. (bajet macam ada orang usha lar tuh kan)
  2. kedua = aku memang suka perasan bila aku tengah buat kerja lepas tu orang sekeliling senyum-senyum. (dalam hati, entah-entah dia kutuk or puji aku buat kerja apa)
  3. ketiga = kalau aku tengah present sesuatu depan kelas, tiba-tiba orang yang mengantuk gila babas terbangun terus dari tidur. (mesti sedap gila suara aku a.k.a nyaring sampai orang pun tak jadi tidur)
  4. keempat = bila aku pakai cumil + lawa = cantek! untuk keluar. (lepas nih mesti ramai gila mamat usha aku kat shopping kompleks!)
  5. kelima = bila aku mampu jawab soalan pensyarah masa dalam kelas sewaktu clasmet aku yang lain buntu. (mesti semua orang cakap, perghh..terer gila lar minah ni..pandai siot!)
  6. keenam = aku jumpa member lama lepas tuh dia cakap, ''wah, laen gila kau dari dulu..berubah sangat, sampai aku pun tak berapa nak perasan tadi!'' (otak aku terfikir, of course kau tak perasan sebab aku maken ayu kan..hahaha)
Kira macam dah dapat anugerah orang paling kuat syok sendiri pulak..hehehe..

Itulah aku yang sebenarnya, suka gila perasan tapi nih baru sikit jer tau sebab aku terasa macam selalu jer aku syok sendiri. Dari dulu lagi sejak ada di sekolah menengah ini jer hobi aku! Mungkin sebab sifat kewanitaan aku nih maken kuat apabila aku berada di sekolah yang menempatkan semua perempuan yer kawan-kawan. Aishh...tak habes-habes nak salahkan sekolah perempuan! Teruk betul lar aku nih kan, ermm..tak de lar aku melawak jer, maksud aku aku jadi macam nih sebab banyak dipengaruhi oleh sekolah aku. Oppss..aku tak cakap yang sekolah perempuan tak elok ok! I LIKE IT~~
Bila aku jatuh hati aku terus jadi buntu.

Kalau aku ada hati kat seseorang pulak lagi lar tak boleh blah sebab aku akan 24 jam cerita pasal dia. Ada hati kat sini membawa maksud suka yer kawan-kawan. Bila kejadian seperti ini berlaku, adik-adik aku, kakak aku, dan member-member rapat aku yang akan mendengar segala cerita dari aku. Padahal aku syok sendiri jer, mana ada mamat or person yang aku suka tuh usha aku balik (errkk..sedikit malu di situ yer kawan-kawan). Kejahatan aku maken berganda (macam pembunuh upahan plak) bila aku rapat-rapat dengan si dia, sembang-sembang, buat gedik sikit sampai lar dari si dia tak berapa rapat terus suka saja layan aku..hihihi..Time nih mula lar aku nak start syok sendiri, eee...takut kan jadi aku!

Niat aku suka + ada hati kat dorang tuh bukan bermaksud = aku nak dorang jadi buah hati aku, tapi just nak eratkan hubungan sebab aku nih suka sangat mesra dengan semua orang. Boleh aku nak tanya korang tak? Korang rasa aku mainkan perasaan dorang ke memang lumrah semula jadi asal usul manusia yang kita memang macam magnet? Mudah tertarik antara satu sama lain?

3 comments:

Unknown said...

eh! syok sndiri? mne ade biasa je bg sy.. sbb... er... kdg2 sy pun mcm awk jgk? hehe

Qib said...

perlu sedikit... wakakka

pearl apple said...

nick: hik3..bagus!gimmi 5!

pinqib: kita serupa!!

Related Posts with Thumbnails