BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, June 21, 2010

JoM pAkAt JaDi JiWaNg..

Sedang asyek melayan dan melayari internet yang tengah line clear nih, tiba-tiba fikiran tertumpu pada wajah seseorang.
Oh My God! You know what? After two hours he's on the way to go to his destination, but only this time, I realized that I love him..I can't let him go far away from my heart and my side.

Kuatnya perasaan ingin disayangi dan menyayangi seseorang!

Sedihnya ada perasaan macam nih kan selepas seseorang yang amat meyayangi dan mencintai kita seikhlas hati berlalu pergi tanpa mengetahui sama ada cintanya diterima atau tidak. Kalau benda nih terjadi pada aku, mesti perasaan aku sangat bercelaru, dan masa tuh jugak lar kalau boleh aku nak talipon dan beritahu sama dia,

"AKU CINTA KAMU, sudikah kamu terus mencintaiku?"

Cewaaah...terer pulak aku buat ayat jiwang nih kan..Aishhh...macam berpengalaman pulak!

Oppss..apa nih..apsal ada gambaq yang boleh buat kontroversi nih?

Aishh...jiwa bertambah kacau betul lar bila dah jadi macam nih kan..hati pun jadi tak seronok nak lalui hari-hari mendatang selagi kita tak terima jawapan dia yang berbunyi macam nih,

"Sehingga akhir hayatku sudah pasti hanya kau yang paling ku cinta."

Aku rasa macam over pulak ayat aku nih, hang nak buat novel kah yam?! Tapi dalam keadaan macam nih aku tertanya-tanya lar jugak ada lagi ke lelaki yang sanggup cakap macam nih? Kalau novel atau drama tak payah cakap lar sebab ini punya ayat memang sudah pasti merupakan salah satu dialog si hero yer. Hah..tak payah la korang nak fikir aku bukan-bukan boleh tak? Eleh aku tau dalam otak korang nih mesti terfikir........
  1. Pearl apple nih tengah kemaruk bercinta ke?
  2. Mesti awek nih tengah gedik gila + desperate nak bercinta lar tuh.
  3. Pearl apple nih nak buat cerita cinta ke motivasi cinta?
  4. Aku rasa dia nak luahkan perasaan dia lar tuh, sebab benda nih sedang melanda jiwa dia.

Ok! List-list yang bernombor di atas merupakan alasan yang boleh dikategorikan sebagai perasaan syak wasangka pada aku secara berasas! Berasas? Ye lar, berasas sebab semua tuh boleh diterima akal waras aku terutama yang nombor 4 tuh =).

Ok, aku beritahu lar..yang sebenarnya aku tengah marah pada somebody + berbody-body jugak lar malam nih. Sebab tuh aku layan jiwang nih supaya aku dapat hilangkan perasaan amarah aku pada beliau-beliau di sana.

4 comments:

fnaz said...

perghh. jiwang sengal. haha. tape. ang ngn dia aku doakan bhgia2 slalu. hehe. (: i hope bf ang baca dis. mesti dia terharu btol. frst tyme yam jiwang gler! agagaga.

pearl apple said...

woit...aaa...pak we mende nye...ngarut je kije...weh...td tgk gmbaq kak wan sufiah kawen..perghh...awalnye dia kawen..kakak dia pn x kawen agi...jeles3..

fnaz said...

ek eleh. kunun malu latuh. hehe. tanak ngku. haha. hmm. kak wan sufiah? pengawas tuh? biar btol? umo dia bpa eyh?

pearl apple said...

aaa..umo 22, same as my sister..ermm..haah yg pengawas tuh...kak dia otai sket dr dia..kah3..memang jauh beza la depa dua..wakaka..

Related Posts with Thumbnails